Hop til indhold

Recommended Posts

Hep

https://annoncelight.dk/showad/296862

Op på hesten igen efter en skuffelse i Randers. 

Her ramte jeg jackpot! 

Billederne passer, alder jo eller tæt på. 

Spurgte som altid efter strong massage og det fik jeg. Hun var også oppe og gå på mig det lille nips. 

Sidste halve time var ren rå hygge og hun skulle ikke nå noget eller afsluttet det hurtigt. 

Kommer helt sikkert forbi hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
green skrev, for 2 timer siden:

Hep

https://annoncelight.dk/showad/296862

Op på hesten igen efter en skuffelse i Randers. 

Her ramte jeg jackpot! 

Billederne passer, alder jo eller tæt på. 

Spurgte som altid efter strong massage og det fik jeg. Hun var også oppe og gå på mig det lille nips. 

Sidste halve time var ren rå hygge og hun skulle ikke nå noget eller afsluttet det hurtigt. 

Kommer helt sikkert forbi hende igen.

Har haft et øje på hende.Ser dejlig ud og skal hygge med en thai een af de næste dage. Lidt for længe siden sidst. Har dog et endnu bedre øje på Angie i Århus N.  Hun er gudesmuk, hvis fotos passer, men hun daffer af mandag, så sidste chance i morgen.

Hvor, sådan cirka, opholder Sandy sig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
doctor who skrev, for 13 minutter siden:

Har haft et øje på hende.Ser dejlig ud og skal hygge med en thai een af de næste dage. Lidt for længe siden sidst. Har dog et endnu bedre øje på Angie i Århus N.  Hun er gudesmuk, hvis fotos passer, men hun daffer af mandag, så sidste chance i morgen.

Hvor, sådan cirka, opholder Sandy sig?

Jeg ved ikke med Angie, har ikke besøgt hende, så dette er ingen sammenligning. 

Sandy er nøjagtig det du ser på hendes fotos. Alderen er korrekt, hun er skide sød og hun er prof, så du er i gode hænder. Man går ikke fra Sandy med en følelse af at man er blevet losset igennem timen ( køb ikke mindre end en time). Hun er ikke berøringsangst, omend finger inde ikke er hendes livret. Hun er flad mave, spænstige lår, små faste fine bryster, en dejlig lille numse der lige passer i en hånd, og hun kender alt til hvordan manden fungere. Eneste minus er hendes meget begrænsede ordforråd på engelsk. 
Sandy befinder sig i Langenæs kvarteret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 27 minutter siden:

Jeg ved ikke med Angie, har ikke besøgt hende, så dette er ingen sammenligning. 

Sandy er nøjagtig det du ser på hendes fotos. Alderen er korrekt, hun er skide sød og hun er prof, så du er i gode hænder. Man går ikke fra Sandy med en følelse af at man er blevet losset igennem timen ( køb ikke mindre end en time). Hun er ikke berøringsangst, omend finger inde ikke er hendes livret. Hun er flad mave, spænstige lår, små faste fine bryster, en dejlig lille numse der lige passer i en hånd, og hun kender alt til hvordan manden fungere. Eneste minus er hendes meget begrænsede ordforråd på engelsk. 
Sandy befinder sig i Langenæs kvarteret. 

Tak for svar. :-) Jamen en thai, hvis engelske ikke var helt "på plads" har jeg mødt nogle gange, men det gik nu fint alligevel. De kunne jo trods alt  både det franske og danske, når det kom dertil. ;-) Derudover så køber jeg meget sjældent, som i næsten aldrig, under en time med en thai. De er generelt altid ALT for søde og behageligt selskab til, at jeg bare vil ind/ud! Meget ofte, som i MEGET OFTE, så er jeg tit færdig før tid. Nåmen, så byder de da på en øl, vin - hvad du har lyst til og snakker nærmest ørerne af mig. :-) Ingen hast med at få een ud af døren - heller ikke når tiden faktisk er overskredet! De fleste thai'er er sgu ordentlige piger! I hvert fald 95% af dem, jeg har mødt de sidste 6 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
doctor who skrev, for 6 minutter siden:

De fleste thai'er er sgu ordentlige piger!

Jeg har også kun mødt er par stykker som var hårdkogte golddiggers. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Jeg har også kun mødt er par stykker som var hårdkogte golddiggers. 

 

De lidt "uheldige eksemplarer", jeg har mødt var ikke deciderede golddiggere. Snarere ikke villige til at yde den aftalte service. F.ex. så duer fransk med kondom ikke med mig - så ligger jeg og tæller loftsbrædder - og får det hurtigt stoppet, får penge tilbage, hvis forudbetalt (sådan er det jo ikke altid) og skrider! Så generelt, som sagt, så er det i de fleste tilfælde en god oplevelse. Jeg ville egentlig have kaldt mig "thailover" herinde, men det navn ved vi vist alle er optaget!? :-) 

Og så skal jeg da osse nu og da besøge danske/europæiske piger/quinder. ;-) Men der er altså et eller andet med thai'er, som ikke mange andre kan/evner. Sådan er det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Jeg ved ikke med Angie, har ikke besøgt hende, så dette er ingen sammenligning. 

Sandy er nøjagtig det du ser på hendes fotos. Alderen er korrekt, hun er skide sød og hun er prof, så du er i gode hænder. Man går ikke fra Sandy med en følelse af at man er blevet losset igennem timen ( køb ikke mindre end en time). Hun er ikke berøringsangst, omend finger inde ikke er hendes livret. Hun er flad mave, spænstige lår, små faste fine bryster, en dejlig lille numse der lige passer i en hånd, og hun kender alt til hvordan manden fungere. Eneste minus er hendes meget begrænsede ordforråd på engelsk. 
Sandy befinder sig i Langenæs kvarteret. 

Angie er hende her. Hun har været lidt rundt i Jylland. https://annoncelight.dk/showad/297009 Kender ikke noget til hende, da hun for det meste har været lidt for langt væk.

Redigeret af doctor who

Del dette indlæg


Link til indlæg
doctor who skrev, for 11 minutter siden:

Angie er hende her. Hun har været lidt rundt i Jylland. https://annoncelight.dk/showad/297009 Kender ikke noget til hende, da hun for det meste har været lidt for langt væk.

Ñåe ja, hendes annonce har jeg kigget på. Der er alt for meget photoshop, glamour og glimmer til jeg gider forsøge mig. Hun er alt for opstadset og iscenesat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Ñåe ja, hendes annonce har jeg kigget på. Der er alt for meget photoshop, glamour og glimmer til jeg gider forsøge mig. Hun er alt for opstadset og iscenesat. 

Njah, spurgte hende faktisk ind til det i går, hvor vi havde en kort sms-udveksling. Hun indrømmede, at nogle var lidt opstillede, men de fotos, hvor der er 0 - nul makeup - de er helt ægte, og det er osse hende, jeg forventer at møde, hvis jeg ellers får bugt med min daglange træthed grundet alt for lidt søvn sidste nat. I morgen er hendes foreløbig sidste dag i byen. Så jeg må tidligt i seng og indhente det forsømte. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
doctor who skrev, for 2 timer siden:

Tak for svar. :-) Jamen en thai, hvis engelske ikke var helt "på plads" har jeg mødt nogle gange, men det gik nu fint alligevel. De kunne jo trods alt  både det franske og danske, når det kom dertil. ;-) Derudover så køber jeg meget sjældent, som i næsten aldrig, under en time med en thai. De er generelt altid ALT for søde og behageligt selskab til, at jeg bare vil ind/ud! Meget ofte, som i MEGET OFTE, så er jeg tit færdig før tid. Nåmen, så byder de da på en øl, vin - hvad du har lyst til og snakker nærmest ørerne af mig. :-) Ingen hast med at få een ud af døren - heller ikke når tiden faktisk er overskredet! De fleste thai'er er sgu ordentlige piger! I hvert fald 95% af dem, jeg har mødt de sidste 6 år.

Nu er du jo også noget helt særligt i denne verden, Chris60 - øh, undskyld, doctor WHO.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig de positive ord - massagen helt i top, god tid og god til at finde de ømme steder

selv efter den sjovere del var der tid og overskud til en ekstra gang til de ømme ben

sproget - ja kan være udfordring, men rest tip/top

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...