Hot66 23 Skrevet 12. September, 2020 Hvad med Rosa nogen der har været her ? https://annoncelight.dk/profile/Cherry+lady Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 12. September, 2020 Ups, trykfejl - der skulle stå "Rosa - Aalborg" i overskriften... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 12. September, 2020 Jeg er totalt forvirret. Hot66 opretter en efterlysning om polske Rosa. På begge sine annoncer bruger hun navnet Magda. BB Man undskylder herefter trykfejl. På Hot66's vegne. Er I i familie eller hvad ? Man bør være lidt forsigtig med at henvise til polske Rosa lidt omfældigt. Det navn har en særlig betydning og erindring hos mange i det nordjyske. Popularitetslån fra andre end Rosa selv er no-go. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 12. September, 2020 autobahn skrev, for 54 minutter siden: Jeg er totalt forvirret. Hot66 opretter en efterlysning om polske Rosa. På begge sine annoncer bruger hun navnet Magda. BB Man undskylder herefter trykfejl. På Hot66's vegne. Er I i familie eller hvad ? Man bør være lidt forsigtig med at henvise til polske Rosa lidt omfældigt. Det navn har en særlig betydning og erindring hos mange i det nordjyske. Popularitetslån fra andre end Rosa selv er no-go. Det er en slem uvane jeg har fået, på grund af at ca 30% af opslagene 'glemmer' geografien i overskriften. Det er måske også svært at overskue, at der også er andre omkring en, end dem der bor i nærheden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg