Hop til indhold
ims

Danske Malou

Recommended Posts

Guest The Dark Knight

Jeg kan ikke hjælpe dig med en ny, men håber alligevel, at du kan bruge mit bidrag. 
 

Læste på et tidspunkt en kort anmeldelse af hende under et tidligere navn. Den beskrev en meget uengageret pige, og det havde været en træls oplevelse. 
 

Jeg havde kigget meget på de store silikonepatter, som jeg er vild med og tænkte, hvor slemt kan det være. Lavede derfor en aftale med hende. 
 

Jeg mødte en pige, der havde så mange regler og så mange forbehold, at jeg tænkte, hvorfor sælger du egenligt sex. 
 

Og så var bare noget med hendes attitude, der bare var træls. Det var ikke en god oplevelse for mig, men den er jo subjektiv. 
 

Jeg tror hun hed Sophia/Sofia den gang, men er ikke sikker. Da de dårlige anmeldelser kom skiftede hun navn. 
 

Om hun lige skule vende sig til tanken om at sælge sex og havde startvanskeligheder kan man håbe på. Måske hun er blevet bedre med tiden. Besøger du hende hører jeg gerne om det, tak. 
 

Hun har i hvert fald ægte billeder. Og hun er ganske nydelig. 
 

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm tænker måske jeg springer over , nu når der ikke er nogle nye anmeldelser af hende.  Men skal nok give en melding hvis jeg ombestemmer mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...