Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt Katalina to gange nu. Hun holder til i Glostrup, der er god parkering og rimelig diskret adgang. Stedet er en lejlighed, som 3-4 piger deler. Man mærker ikke de andre piger, da de er ret gode til at smutte i deres musehuller, når man skal til og fra badefaciliteterne, som er udmærkede. Det er samme sted som Barbara, Seline og Chelly har huseret i.

Det er 100% hende på billederne og man bliver ikke skuffet, når man ser hende, det vil jeg gerne love. Jeg kan ikke huske, hvor mange sprog hun taler, men det er en del. Hun er ved at lære norsk. Hendes engelsk er perfekt, og pudesnakken kan nå omkring mange ting. Jeg synes hun er dejlig nem at snakke med. 

Med hensyn til sexen, er hun meget indlevende og meget professionel på samme tid. Hun var helt og aldeles fokuseret på mig, hverken ur eller telefon eller noget som helst kom i vejen. Sød og kysser godt og kan lide at blive berørt og slikket. Begge gange havde jeg taget en time med COF, og hvis man kan lide det, kan jeg anbefale hende. Hun gjorde det til topkarakter begge gange :P

Hun er her et par uger endnu, sagde hun. Jeg håber jeg kan nå forbi igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...