Hop til indhold

Lea i Odense

Featured Replies

Skrevet

Jeg faldt lige over denne annonce hvor hun skriver en kendt Thai-adresse på Faaborgvej. Men hun er ikke Thai. Kan det passe? Og har nogen været der?

https://annoncelight.dk/showad/303965

Skrevet

Hvis du klikker på navnet i det grå felt, så kommer hendes VIP frem, og der er hun beskrevet som med sort hår, og der er dels de billeder hvor hun er lyshåret og en anden person med sort hår. Lidt mærkeligt. Og den mørk håret ser ud til at være mere end 21 år, efter min mening. 

Skrevet

Jeg tog lige en for holdet. Begge piger er der og alle billeder passer. Jeg besøgte Lea. Genert pige i 20’erne, men meget naturligt smuk. Jeg hyggede mig rigtig meget med hende, men man kan godt mærke hun ikke er den mest erfarne i faget. Men rigtig sød pige! Jeg kan kraftigt anbefale hende.

jeg bestilte 45 min med superfransk, som hun klarerede rigtig fint. Hun ville desværre ikke kysse, hvilket ellers havde været rigtig fedt med en pige som hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.