Hop til indhold
Guest Nasac

For mange krav

Recommended Posts

Guest Nasac

Hej venner

Kender I det med at et gp besøg ikke bliver til noget, da man har for krav til pigen, lokationen, ydelserne og diskretionen.

Jeg har flere besøg bag mig ved forskellige piger, men mine krav gør at det efterhånden føles umuligt at finde en pige. 1,5 år siden sidst.

I mit tilfælde kræver jeg at pigen kun dyrker sikker sex og reklamerer med det (både blow og sex). Derudover skal det ikke være for langt væk fra min bopæl i Struer, og jeg skal være alene hjemme (hvilket sker 2 -4 dage om måneden) tilsidst skal pigen tilbyde Golden shower og modtage sorte kys (gerne som blid dominans). Og, så skal hun helst være under de 35 år..

Som I sikkert kan se har jeg nærmest gjort det nærmest umuligt for mig selv.

Er jeg helt gal på den ? Hvor ville I gå på kompromis ? Pb modtages fra rette pige. Eller forslag til gp’ere som jeg har overset.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@NasacHelt praktisk, så tror jeg at det er det er det geografiske krav du bør ændre.

Når det er sagt, så er du jo selv den der ved bedst, hvad du kan gå på kompromis med.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nasac
BBW Emma skrev, for 6 minutter siden:

Kom til København en dag. Så vi mange der kan opfylde dine ønsker :D 

København kommer jeg desværre ikke til. Men har faktisk planlagt tur til Odense i November..

Ellers er det nemmest for mig at komme til Herning eller Vejle med tog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nasac skrev, for 6 minutter siden:

København kommer jeg desværre ikke til. Men har faktisk planlagt tur til Odense i November..

Ellers er det nemmest for mig at komme til Herning eller Vejle med tog.

Kan være vi ses i Odense så ;)

Ellers god jagt. Håber du finder hvad du søger :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...