Guest Nasac Skrevet 11. September, 2020 Hej venner Kender I det med at et gp besøg ikke bliver til noget, da man har for krav til pigen, lokationen, ydelserne og diskretionen. Jeg har flere besøg bag mig ved forskellige piger, men mine krav gør at det efterhånden føles umuligt at finde en pige. 1,5 år siden sidst. I mit tilfælde kræver jeg at pigen kun dyrker sikker sex og reklamerer med det (både blow og sex). Derudover skal det ikke være for langt væk fra min bopæl i Struer, og jeg skal være alene hjemme (hvilket sker 2 -4 dage om måneden) tilsidst skal pigen tilbyde Golden shower og modtage sorte kys (gerne som blid dominans). Og, så skal hun helst være under de 35 år.. Som I sikkert kan se har jeg nærmest gjort det nærmest umuligt for mig selv. Er jeg helt gal på den ? Hvor ville I gå på kompromis ? Pb modtages fra rette pige. Eller forslag til gp’ere som jeg har overset. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2020 (edited) @NasacHelt praktisk, så tror jeg at det er det er det geografiske krav du bør ændre. Når det er sagt, så er du jo selv den der ved bedst, hvad du kan gå på kompromis med. Redigeret 11. September, 2020 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 786 Skrevet 11. September, 2020 Kom til København en dag. Så vi mange der kan opfylde dine ønsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nasac Skrevet 11. September, 2020 BBW Emma skrev, for 6 minutter siden: Kom til København en dag. Så vi mange der kan opfylde dine ønsker København kommer jeg desværre ikke til. Men har faktisk planlagt tur til Odense i November.. Ellers er det nemmest for mig at komme til Herning eller Vejle med tog. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 786 Skrevet 11. September, 2020 Nasac skrev, for 6 minutter siden: København kommer jeg desværre ikke til. Men har faktisk planlagt tur til Odense i November.. Ellers er det nemmest for mig at komme til Herning eller Vejle med tog. Kan være vi ses i Odense så Ellers god jagt. Håber du finder hvad du søger :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg