Hop til indhold
Mattew Roho

Tur til Prag - Planer for fremtiden.

Recommended Posts

Hej alle :)

Efter nogle års interesse for Prag, har jeg endelig været dernede. Alt i alt en rigtig god tur. Jeg havde gjort en del forarbejde og brugte primært og www.praguemoon.com

Jeg fandt flere piger, der faldt i min smag. Man skal lige være opmærksom på, at selvom der står at pigerne arbejde non-stop, så har de vagtplaner. Jeg villemeget gerne have mødt hende her Vicky men det kunne ikke lade sig gøre de dage jeg var der. De samme gjaldt hende her Caroline.

Kira (samme lejlighed som Vicky nævnt ovenfor). Super fed istandsat lejlighed. Virkelig klasse! Kira kysser ikke, selvom det står på profilen. Billederne er af hende. Super lækker lille sag, med nogle dejlige B skåls bryster. Jeg gav 1100 DKK for 1 time med owo. Virkelig god service og Kira giver et virkelig godt vådt blowjob. Jeg måtte slutte af i doggy style da hun have jordens frækkeste veltrænede numse. Fantastisk! Hun taler ikke meget engelsk, men nok til at man kan samtale lidt. Men ikke en jeg ville lave en længere date med.

Barbora, Hmm det skulle prøves. 120 euro for 1 time med en lækker sag!!! Men det er ikke hende på billedet. Hende der kom havde en pæn delle på maven og lugtede af sved. Ikke noget for mig, så hun blev sendt hjem igen.

Angela blev det så til i stedet. Bedre til engelsk end Kira. Men ellers meget samme oplevelse. Det er hende på billederne. Hun er sød og en super hot sild.

Skulle være den helt store tur. Jeg ville gerne have en længere date med en rigtig lækker pige, som jeg også skulle kunne tale med. Valget faldt på Vicky som jeg kommunikerede en del med inden min tur. Så jeg følte mig ret sikker på at det nok skulle gå. Billederne er af hende dog lidt peppede op, men hun er virkelig dejlig. Eneste minus er at brysterne er hårde. Vicky er fantastisk. Jeg synes hun er rigtig lækker og så er hun fantastisk sød at være sammen med. Vi havde en date på 5 timer. Det var en perfekt oplevelse. Hun er rigtig fræk og er giver en rigtig god service. Hun er den perfekte date, da hun er spændende at tale med, nærværende, sød og intelligent. Hun taler rigtig godt engelsk.

Jeg skal klart til Prag igen, for at prøvet nogle af de andre dejlige piger, og så måske en tur mere med Vicky. ;)

Redigeret af Mattew Roho

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bukkake skrev, den 17.9.2020 at 22:42:

Hvordan er corona situationen dernede. Skal man bruge mundbind i butikker osv?

Er der nogen turister?

Tjekkiet er ihvertfald på myndighedernes liste over lande man ikke bør rejse til, så man skal i 14 dages karantæne når man kommer hjem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bukkake skrev, den 17.9.2020 at 22:42:

Hvordan er corona situationen dernede. Skal man bruge mundbind i butikker osv?

Er der nogen turister?

Lige kommet hjem derfra :) 

 

Ikke så mange turister, og du skal bruge mundbind i butikker og i transport, men jeg var i bil så intet problem 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...