Hop til indhold
Guest DoctorLove

Viki

Recommended Posts

Guest DoctorLove

Viki er selvfølgelig anmeldt før ...Med mine utallige besøg hos Viki fra de spæde start i Rødovre til amager,vanløse og nu amager igen ... vi har kemi og har altid behandlet hende m respekt ..hun er blevet mere snaksaglig med tiden ... Du ved hvad du får og hun levere hvergang hos mig ...igår fik jeg 45 min for 1000 kr og det er første gang jeg prøver den på menuen... sexen holder jeg for mig selv men kan sige jeg var yders tilfreds. Bedste hidtil :P

 

Redigeret af DoctorLove
Uploaded fil fjernet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
littlefinger69 skrev, for 17 timer siden:

Hvis det er hende trådstarter hentyder til, må man bare lykønske ham for at få en god oplevelse ud af Viki. Har også selv været der et par gange og jeg må bare indrømme at hendes engagement er tæt på nulpunktet.

Jeg har ihverfald lovet mig selv at jeg har været der for sidste gang...

Del dette indlæg


Link til indlæg
DoctorLove skrev, den 11/9/2020 at 09:13:

Viki er selvfølgelig anmeldt før ...Med mine utallige besøg hos Viki fra de spæde start i Rødovre til amager,vanløse og nu amager igen ... vi har kemi og har altid behandlet hende m respekt ..hun er blevet mere snaksaglig med tiden ... Du ved hvad du får og hun levere hvergang hos mig ...igår fik jeg 45 min for 1000 kr og det er første gang jeg prøver den på menuen... sexen holder jeg for mig selv men kan sige jeg var yders tilfreds. Bedste hidtil :P

 

Hvorfor give 1000/45 min, når hun skriver 30/500kr ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DoctorLove
Servciesboy skrev, for 4 timer siden:

Hvorfor give 1000/45 min, når hun skriver 30/500kr ?

 

Hun har pris sat det til nu for 45 min 800 kr ... og jeg tænker ikke at du kan gange prisen på 500 a 30 min og få 1 time for 1000kr ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
DoctorLove skrev, for 2 timer siden:

Hun har pris sat det til nu for 45 min 800 kr ... og jeg tænker ikke at du kan gange prisen på 500 a 30 min og få 1 time for 1000kr ... 

sludder og vrøvl du lukker ud ... har lige spurgt hende. 500 kr for 30 min !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DoctorLove
Rødovre skrev, for 34 minutter siden:

sludder og vrøvl du lukker ud ... har lige spurgt hende. 500 kr for 30 min 

Er sku da med på at hendes ydelser er 30 min for 500 kr og 45 min til 800 kr ... men da jeg besøgte hende den 11/9 var prisen 1000kr for 45 min ..  om jeg så gav 200kr mere for et par md siden er da pisse Ligegyldigt -så længe jeg er tilfreds og det er 200kr ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DoctorLove
Servciesboy skrev, for 7 timer siden:

Hvorfor give 1000/45 min, når hun skriver 30/500kr ?

 

Prisen 30/500 er m 1 udløsning og 2/ for 45/1000 men hun har ændrede prisen til 800 kr nu ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...