Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Harmony vs Atmos

Recommended Posts

Gæst

Hej

Skal snart ned til pigerne igen, og synes der kommer lidt forskellige meldinger fra Hamborg

Hvilken af disse 2 klubber skal man vælge? og hvorfor?

personligt vil jeg hellere gå en lidt på kompromis med pigens udseende og få en varm pige. Optifick nej tak..... spild af penge og energi i mine øjne.

Gør ikke noget klubben ikke er overrendt..... går mere efter den gode oplevelse, hvor pigerne meget gerne vil have en med ovenpå. ( og villig til at kæmpe lidt for det)

kom med Jeres indspark :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Planlægger en tur i nærmeste fremtid - bliver enten discount løsningen med optasia eller alternativt atmos eller harmony

Hvordan med prisniveau i disse klubber?

Harmony 50 euro i entre og atmos 60 det er meget lige.

Er klar over at pigerne kører med individuel afregning, men ud fra tidligere anmeldelser ser der ud til at være en slags standard

Er det 50 EUR pr halve time begge steder, eller er der forskel?

Er umiddelbart ikke interesseret i oral uden, da det virker lidt Risky - kan se af tidligere anmeldelse at det koster 20 EUR ekstra på atmos, men er det også tilfældet på harmony, eller er det inkluderet her?

Herudover er det muligt at se lidt af pigerne fra harmony, er det samme muligt for atmos?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Planlægger en tur i nærmeste fremtid - bliver enten discount løsningen med optasia eller alternativt atmos eller harmony

Hvordan med prisniveau i disse klubber?

Harmony 50 euro i entre og atmos 60 det er meget lige.

Er klar over at pigerne kører med individuel afregning, men ud fra tidligere anmeldelser ser der ud til at være en slags standard

Er det 50 EUR pr halve time begge steder, eller er der forskel?

Er umiddelbart ikke interesseret i oral uden, da det virker lidt Risky - kan se af tidligere anmeldelse at det koster 20 EUR ekstra på atmos, men er det også tilfældet på harmony, eller er det inkluderet her?

Herudover er det muligt at se lidt af pigerne fra harmony, er det samme muligt for atmos?

Nej du kan ikke se pigerne, du kommer ind og trækker et nr. og får tildelt en pige.... :lol:

Begge er saunaklubber så pigerne tulle rundt i klubben, du tager kontakt og du vælger pigerne, medmindre de vælger dig først, lidt ligesom et skolebal :lol: . 50€ pr. 30min på begge klubber, hvis du ikke er til superfransk skal du ikke betale ekstra på Atmos. Harmony er incl. men spørg pigerne først så der ikke er tvivl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej du kan ikke se pigerne, du kommer ind og trækker et nr. og får tildelt en pige.... :

Det er ligesom gymnasiet, men vil gerne kigge den blå bog igennem inden festen! :-)

Synes det er lidt rart at kunne danne sig et indtryk af pigerne før man vælger - dette er også den primære årsag til jeg nu overvejet ffk istedet for optasia - der er lidt mere lækkerhed over de billeder der er lagt ud på harmony

Hvor mange piger er der ca at vælge imellem en fredag aften?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ligesom gymnasiet, men vil gerne kigge den blå bog igennem inden festen! :-)

Synes det er lidt rart at kunne danne sig et indtryk af pigerne før man vælger - dette er også den primære årsag til jeg nu overvejet ffk istedet for optasia - der er lidt mere lækkerhed over de billeder der er lagt ud på harmony

Hvor mange piger er der ca at vælge imellem en fredag aften?

FKK-piger er generelt klar bedre end flatrate-pigerne, pigerne på FKK tjener mere, er gladere, er mere oplagte og mindre "slidte"

du kan regne med 30-50 piger på en fredag aften, som du kan knalde :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er faktisk ikke nødvendig at knalde dem, har jeg fundet ud af :P

Næh hvis du lige skal igang med dagen, kan du bare sætte morgenbollepigen til at give dig massage og slutte af med et blowjob, helt fantastisk :P Fungerer i hvert falt helt perfekt på acapulco 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er faktisk ikke nødvendig at knalde dem, har jeg fundet ud af :P

Næh hvis du lige skal igang med dagen, kan du bare sætte morgenbollepigen til at give dig massage og slutte af med et blowjob, helt fantastisk :P Fungerer i hvert falt helt perfekt på acapulco 8-)

Tillykke LF, sex handler ikke altid om at knalde, glæder mig til at læse din beretning af ACA.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er faktisk ikke nødvendig at knalde dem, har jeg fundet ud af :P

Næh hvis du lige skal igang med dagen, kan du bare sætte morgenbollepigen til at give dig massage og slutte af med et blowjob, helt fantastisk :P Fungerer i hvert falt helt perfekt på acapulco 8-)

Pigerne på Acapulco tager også kun € 40,- /½ time og til min overraskelse altid natural (uden gummi) - hvorfor jeg næsten hver gang valgte at give dem € 10,-/½time i drikkepenge. Nogle spurgte også til om jeg ønskede at komme i munden på dem - det kostede så fra 20 - 30,- € ekstra - oplevede dog ikke at de slugte, men de spyttede det bare ud i skraldespanden bagefter eller tørrede det af i et stykke køkkenrulle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne på Acapulco tager også kun € 40,- /½ time og til min overraskelse altid natural (uden gummi) - hvorfor jeg næsten hver gang valgte at give dem € 10,-/½time i drikkepenge. Nogle spurgte også til om jeg ønskede at komme i munden på dem - det kostede så fra 20 - 30,- € ekstra - oplevede dog ikke at de slugte, men de spyttede det bare ud i skraldespanden bagefter eller tørrede det af i et stykke køkkenrulle.

Alle FKK syd for HH og med undtagen i Munchen city er det superfransk.

Megafransk koster 25€ ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skal til Hamborg i næste uge..... Da jeg er lidt arbejdsramt og ikke kommer så ofte afsted overvejede jeg, at det skulle være et af den bedre steder :)

Det seneste vi har hørt fra Hamborg er 11 maj hvor Monz var på Atmos..... slet ingen der har været på Harmony??? Ifølge hjemmesiden er der kun 7 piger på arbejde idag....... Det er dæleme ikke mange :? virker som om den er ved at lukke eller hvad??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...