Hop til indhold
BB Man

Søde Melinda i Holsted - super service

Recommended Posts

Så fik jeg (gen-)besøgt Melinda :D Det var på det efterhånden kendte sted i Holsted, som er meget diskret hvis man benytter bagdøren.

Melinda har den der uimodståelige charme, der gør mig blød i knæerne (dog ingen andre steder!).

Vi startede med en tur i bruseren sammen, med kys, pjat og nærhed, hvorefter sengen stod  model til de videre eskapader ud i de muligheder hendes relativt spinkle, smukke pigekrop tilbyder.

Hele tiden med virkelig nærvær og ægte indlevelse - super godt gået.

Jeg glæder mig til næste besøg ved hende - måske først efter at have fået arrangeret den trekant, som jeg har i tankerne med en af de andre piger på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, 1 time siden:

På mig virker hun i den grad slidt, det engagement hun før viste er væk, virkede uoplagt sur og tvær.

Kan ikke anbefales længere

Jeg kan kun give dig ret, var der igår, ingen indlevelse eller grist. Ellers en sød og smuk pige, men har prøvet noget bedre. Måske hun skulle holde en lidt længere pause næste gang. Kan ikke anbefales hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hetrofyn skrev, for 5 minutter siden:

Hvad er hendes Ca alder? 

Og på hvilket tidspunkt af dagen har i besøgt hende i forhold til god og dårlig oplevelse? 

Jeg tænker hun næppe er mere end 25 år.

Jeg besøgte hende ved 15-tiden - da var hun frisk og veloplagt til mig. Uden at skyde nogen noget i skoene, er det min erfaring, at hvis man giver udtryk for nærighed, så påvirker det som regel serviceniveauet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var absolut ikke nærig på nogen måde, betalte kr. 1.000,- for 45 min med anal, som hendes prisliste skriver.

Pigen var sur og mut fra det øjeblik vi gik i gang, ville sms undervejs i akten, da hendes tlf. ringede konstant, jeg bad hende så om at skulle den, hvilket hun gjorde

Hat tidligere besøgt hende med succes.

Tror at hendes popularitet er steget hende til hovedet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan sige at jeg var på besøg i går aftes. Vi startede med et bad sammen her blev det til Nissen villet gav rejsning. Vi gik ond i sengen og her startede vi med et dejligt blowjob helt ok skulle holde igen for ikke st fyre kanonen af derefter sex i forskellige stillinger og anal også i forskellige stillinger. Syntes det var dejligt sex med en sød pige der hele tiden ville gøre det bedste og var meget opmærksom på hvad jeg hade lyst til. Kommer helt sikkert igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...