Hop til indhold

Recommended Posts

Pachamama skrev, for 23 minutter siden:

Nogen som har været hos Bummi for nylig og kan berette om det ?

 

https://annoncelight.dk/showad/287399

Der er en ældre tråd om hende. Den burde du kunne finde vha søgefunktionen. Men - det er selvfølgelig ikke for nylig. Jeg har besøgt hende for 1-2 år siden og husker hende som absolut i den bedre ende af skalaen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit indtryk af Bummi er, at hun er en meget sød, venlig anstændig pige, og hun giver en god massage og spørger ofte, om man er tilfreds. Jeg har besøgt hende 1 gang, og jeg aftalte kun olie/thai massage ved booking. Jeg rørte hende lidt under massagen, men der var på intet tidspunkt nogen pirring eller spørgsmål om ekstra ydelser. 

Hvis nogen kender til hendes frække side, vil jeg gerne høre om jeres erfaringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pachamama skrev, 1 time siden:

Kan du huske om hun var glat eller behåret?

Jeg havde ikke trusserne af hende så ingen anelse ud over det på hovedet. :-) Men hun har et par dejlige bløde bryster og dem er der (heldigvis) ikke hår på... :D

I den tidligere anmeldelse af er hendes navn stavet "Bommi" og ikke "Bummi", så kan måske være lidt svær at finde. Men her er den:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pachamama skrev, for 2 timer siden:

Tak - har set den gamle tråd. Jeg havde håbet, nogen kunne referere til nye og måske frække oplevelser. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej har besøgt Bommi ,ok msssage hun går tæt på med pirring dejligt , vil ikke gå i detaljer , da det var massage jeg kom for , det andet havde jeg aftale med andet sted , med 2 piger i Fredericia 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

He he kan se dagens (forhåbentlig) sidste opgave er tæt på Østerbro... Måske man skulle  besøge Bummi i dag.... Er sgu lidt øm i kadaveret... Og så Maya en af de næste dage. :-P  

Var du på Østerbro?

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 13 timer siden:

He he kan se dagens (forhåbentlig) sidste opgave er tæt på Østerbro... Måske man skulle  besøge Bummi i dag.... Er sgu lidt øm i kadaveret... Og så Maya en af de næste dage. :-P  

Var du hos bummi? Hvordan var massage og fik du FP??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pachamama skrev, for 14 timer siden:

Var du på Østerbro?

 

most wanted skrev, for 3 timer siden:

Var du hos bummi? Hvordan var massage og fik du FP??

Hun var desværre optaget den næste time og jeg måtte videre - så nej. Det må vente til en anden dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bummi har sit eget sted på Østerbro nu, et enkelt værelse med toilet ved p-pladsen til antik forretningen. Ligger i samme blok som de to andre massage klinikker der. 

Mødt Bummi flere gange, og der er aldrig dårlige oplevelser med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 4 timer siden:

Bummi har sit eget sted på Østerbro nu, et enkelt værelse med toilet ved p-pladsen til antik forretningen. Ligger i samme blok som de to andre massage klinikker der. 

Mødt Bummi flere gange, og der er aldrig dårlige oplevelser med hende. 

Får du både massage og FP? Ca pris niveau

synes ikk jeg kan finde annonce for hende nogen steder mere

Redigeret af most wanted

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, 1 time siden:

Får du både massage og FP? Ca pris niveau

synes ikk jeg kan finde annonce for hende nogen steder mere

Nej, men har hun ofte ikke. Prøv bare at kør derhen. Jeg har hendes private nummer så ikke tænkt over det. 

Hvis du vil spørge ind til service og pris må du snakke med hende selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...