Hop til indhold
Brando

Mia, Ålborg

Recommended Posts

Jeg har besøgt Mia i Ålborg. En smuk kvinde. Blond, hvide pæne tænder. Og silkeblød hud omslutter den lækre krop

med en fast numse og bløde, naturlige bryster. Den smukkeste GP, jeg har mødt.

Jeg fandt hende i en lejlighed midt i byen, hvor hun er under tag med fire kolleger. Den ene trans.

Mia havde et håndklæde bundet om kroppen og der var badesandaler på fødderne. Heldigvis ikke

stilletter, som de fleste vralter rundt med. Jeg fik et kys og så op ad trappen til et lille og rent værelse, hvor

sollyset  trængte ind. Det er sku`dejligt, når man kan se herlighederne.

1200 kr. skiftede hænder og så smed Mia håndklædet og kravlede ned mellem mine ben og slubrede

sig igennem en dyb, superfransk. “Sex”? spurgte hun. “Ja, tak”. Og så hoppede hun op på mig, lænede sig

frem med et tungekys og sænkede sig ned. Hold da op. Hun var dejlig stram.

Jeg fik også smagt hende, inden hun igen hoppede op. Denne gang bad jeg om en

omvendt cowgirl. Jeg nød udsigten og så mindst en stjerne og rakte ud efter den,

da eksplosionen skete.

Vi lå bagefter på sengen,tunge kyssede og snakkede om løst og fast. Efter 45 min kyssede,

vi farvel som et gammelt kærestepar. Mia rejser tilbage til Moldovien om 14 dage. 

Jeg vil savne hende.

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne præcisere, at det ikke var Mias tunge, der var i min mund, men hendes skamlæber.

Altså ingen tungekys. Sorry guys. Men hun er stadig fucking nice.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...