Hop til indhold
Mr_T

Sweet Monika - jeg er lidt forelsket

Recommended Posts

Hej Rødder :)

Jeg vil lige give min mening om Monika Moon/Sweet - og jeg synes IKKE i skal besøge hende, for hun er MIN :wub:

Anyhow.. Jeg havde i laaaang tid lurret på Monika, men jeg kunne ikke få det til at hænge sammen rent tidsmæssigt. 

MEN så hende pludseligt tilstede i denne her uge i KBH, og så kan det nok være, at den her gamle dreng fik travlt. Jeg checkede lidt anmeldelser (IGEN) på monika - og der var ingen advarselslamper, så jeg skrev lidt mails frem og tilbage med hende, for at få lidt detaljer på plads - og allerede her kunne jeg fornemme, at Monika var den helt rigtige.

I onsdags bekræftede jeg min tid (1 time med CIM/SF/Og french Kissing), og drog afsted mod Amager - men bankende hjerte. Jeg havde hele formiddagen siddet og kigget på hendes billeder igen og igen, for Monika er - i min optik - super smuk.

Hurtigt blev der åbnet for døren indtil Monika og blev modtaget af den skønne med et stort kram. 

Billeder er helt klart af Monika, men nogen af dem er pimpet op, og det kan jeg simpelthen ikke forstå, for hun er så smuk i virkeligheden. Det billede med skønheden, hvor hun har blåt undertøj på er 100% som Monika ser. Jeg tror ovenikøbet at det er taget i lejligheden. Monika er for mig bygget SÅ sexet og lækker - Ikke tynd, ikke tyk - bare perfekt. :shock:

MEN - efter et hurtigt bad kastede Monika sig nærmest i mine arme - vi kyssede som 2 kærester, der ikke havde set hinanden længe, og vi faldt hurtigt ned på sengen. 

Monikas er så smuk og lækker at jeg næsten ikke kunne finde ud af, hvor jeg skulle starte. Hendes ungpigebryster er faste og dejlige og HELDIGVIS helt ægte. .. Min tunge og læber smagte på hendes hals, bryster, mave for at søge længere ned. Her blev jeg hurtigt belønnet med dybe suk, og frække smil fra skønheden. Jeg tror jeg fortalte hende 100 gange, at hun var skøn og lækker. 

Monika kan noget med Mund, fingre og læber, så jeg kom helt op og ringe. Et pirrende blowjob.. Masser af tunge, spyt, langsomt, blidt, drillende og såå skønt. Suk - jeg bliver helt hård ved tanken. 

Efter et par hurtige stillingsskift, kom vi lidt rundt. Åbenbart så passer min pik perfekt til Monikas stramme og våde indre, for jeg måtte hurtigt bede om en pause, ellers ville jeg være kommet der. 

Det hele blev hele tiden krydret af Monika med kærtegn og lidenskabelige kys. Jeg fik desværre ikke Monika til at ryste, skrige, råbe eller synge, men hun var med hele vejen.

Hun fik mig til at komme med hendes skønne mund - HELT perfekt. Som jeg sagde til hende, så var det som om at hun kunne læse min hjerne, for det var PRÆCIS sådan, at jeg godt kan lide en kvinde sutter min pik. Og så var hun hele tiden opmærksom på mine bevægelser. 

Efter lidt pillowtalk, kys og kælen, smuttede jeg nærmest syngende i bad. Bagefter et stort kram og kys inden jeg listede ud i virkeligheden igen. 

Og sørme om jeg ikke modtog en lille video om aftenen af den flaske Champagne, jeg havde med (Hun elsker Champagne) med et stort tak

Håber - HVIS i alligevel ikke holder snitterne væk, behandler Monika med blidhed og tager imod den varme og servicmindedhed som Monika leverer. 100% GFE - jeg tænkte senere, at jeg dårligt kunne mærke  forske på hende som GP eller hvis hun havde været en som jeg havde mødt i byen - udover at jeg så totalt havde overscoret :D

Monika er HELT klart i min top 2 af bedste oplevelser med en GP - måske i det hele taget - og jeg er fårking gammel :)

Hilsen 

Mr_T

P.S: Monika i WILL seranade you, regardsless of I said otherwise "Save you love, my darling, save my love.. ".. :D 

https://annoncelight.dk/showad/282249 How - manglede vist lige et link til den skønne. 

 

Redigeret af Mr_T

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...