Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Super fræk sød og sjov lilleThai pige i Vejle centrum Rigtig flot ung pige krop 152 cm og 48 kg og billeder er 100% ægte. Få fræk thaimassage, oliemassage, b2b, super eller mega fransk, 69’er eller kæreste sex med dybe tungekys Her kan du bad før og efter og der er altid nyvasket håndk
 ann2020 Jylland 

hej er der nogen der har besøgt hende og vil berette lidt om deres besøg. Dele lidt omkring bryster om hun er glatbarberet og hvordan hendes blow er, har en aftale med hende senere på ugen

Redigeret af Kim 0240

Skrevet

Hej

Hun er ganske udemærket at besøge. Stille og rolig, billederne passer fint. Bryster er som på billeder små og faste. Hun er en dejlig slank pige. Blow kan jeg ikke lige huske specifikt men husker besøget som helhed værende positiv!

Skrevet
  • Author
lurik skrev, for 7 timer siden:

Hej

Hun er ganske udemærket at besøge. Stille og rolig, billederne passer fint. Bryster er som på billeder små og faste. Hun er en dejlig slank pige. Blow kan jeg ikke lige huske specifikt men husker besøget som helhed værende positiv!

Takker og glæder mig til mit besøg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.