Kim 0240 491 Skrevet 10. September, 2020 (edited) Super fræk sød og sjov lilleThai pige i Vejle centrum Rigtig flot ung pige krop 152 cm og 48 kg og billeder er 100% ægte. Få fræk thaimassage, oliemassage, b2b, super eller mega fransk, 69’er eller kæreste sex med dybe tungekys Her kan du bad før og efter og der er altid nyvasket håndk Læs mere ann2020 Jylland hej er der nogen der har besøgt hende og vil berette lidt om deres besøg. Dele lidt omkring bryster om hun er glatbarberet og hvordan hendes blow er, har en aftale med hende senere på ugen Redigeret 10. September, 2020 af Kim 0240 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 10. September, 2020 Hej Hun er ganske udemærket at besøge. Stille og rolig, billederne passer fint. Bryster er som på billeder små og faste. Hun er en dejlig slank pige. Blow kan jeg ikke lige huske specifikt men husker besøget som helhed værende positiv! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 491 Skrevet 10. September, 2020 lurik skrev, for 7 timer siden: Hej Hun er ganske udemærket at besøge. Stille og rolig, billederne passer fint. Bryster er som på billeder små og faste. Hun er en dejlig slank pige. Blow kan jeg ikke lige huske specifikt men husker besøget som helhed værende positiv! Takker og glæder mig til mit besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg