Hop til indhold
Lillemorten

Spørgmål og uklart svar

Recommended Posts

Jeg har en fimmel, som klart skal føres ud i livet og nu har jeg så fået fokus på hende, der muligvis kan hjælpe med det. Umiddelbart ser det ud til at hun har hele pakken, der er dog et par enkelte ting, jeg er lidt usikker på. Så jeg har skrevet til hende og stillet spørgsmålene ret kort (jeg har ikke en forestilling om, at hun gider sidde, og læse kilometer lange epistler fra en måske-kunde), men ret præcist. Og det går omkring hendes påklædning - spørgmålet var ret specifikt.

Hun har så svaret tilbage, at "det burde vi nok kunne finde ud af" og "smid en besked, gerne dagen før, så tager vi den derfra"... Thats it. Hvis hun havde det, jeg efterlyste, burde hun så ikke have svaret "Hej, jeg har det hele, smid en besked dagen før du kommer"?

Sådan noget, får en lille alarmklokke til at ringe. Jeg skal over Storebælt for at komme over til hende og de penge er jeg da klar til at spendere oveni hendes tarif, men jeg ville ærge mig, hvis jeg stod i døren eller kom indenfor og fandt ud af, at de ting der er med til at skulle gøre det til en fed oplevelse, slet ikke er en del af hendes garderobe.

Hvordan ville I tolke eller reagere overfor dette svar? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Shhh

Skriv til hende, at du gerne vil sikre, at det kommer til at ske... for det er vigtigt for dig. Husk, at du er kunden, og jo gerne skal have en god oplevelse for dine penge :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemorten skrev, for 28 minutter siden:

Hvordan ville I tolke eller reagere overfor dette svar? 

Jeg ville ringe. Hvis hun ikke er åben for telefonopkald, ville jeg droppe det, når det er så lang en rejse. Det svar er for usikkert og lugter af hun vil have rotten i fælden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt ville jeg nok også svare noget a’la det samme ved en forespørgsel..

Det bunder ganske enkelt i, at jeg ikke vil Love ting ude i fremtiden og derfor heller ikke vil hænges op på ting jeg skulle have lovet, Evt. for Længere tid tilbage.. 
 

Mit foreslag til dig vil være at lave aftalen i god tid, så ikke du køre hele vejen over eller planlægger hvornår, før du har en aftale i hus..

Når du laver aftalen får du jo helt automatisk et klart svar på hvad i aftaler vedr. de ting du ønsker...<3

 

Held og lykke med det... <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Selvom jeg havde " det hele" ville jeg formentlig have svaret nøjagtig det samme som hun gør. Det lyder faktisk som noget jeg kunne have skrevet " det burde vi nok kunne finde ud af " er mere en talemåde end det er et udtryk for om hun kan skaffe det. Og i min verden er det det samme som at sige : ja det har jeg "

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 16 minutter siden:

Selvom jeg havde " det hele" ville jeg formentlig have svaret nøjagtig det samme som hun gør. Det lyder faktisk som noget jeg kunne have skrevet " det burde vi nok kunne finde ud af " er mere en talemåde end det er et udtryk for om hun kan skaffe det. Og i min verden er det det samme som at sige : ja det har jeg "

Jeg kan egentligt godt følge dig - og tænker hun måske får 30 af disse henvendelser hver dag, hvoraf måske kun én bliver til en kunde der rent faktisk dukker op... Jeg må nok overvinde min pænt udtalte generthed, tage mig sammen og give et ring istedet........ :-? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er imponeret over hvor meget nogen gør for et betalingsknald.
 

Selvfølglig er det helt grundlæggende godt at følge sine drømme. Men jeg vil slet ikke kunne nyde sexen hvis den var så planlagt. Men jeg vælger jo også kvinder fra som bor mere end 30 minutters kørsel væk - både hvis det er betalingspiger og hvis det er kvinder jeg møder på tinder eller lignende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 13 timer siden:

Jeg er imponeret over hvor meget nogen gør for et betalingsknald.
 

Selvfølglig er det helt grundlæggende godt at følge sine drømme. Men jeg vil slet ikke kunne nyde sexen hvis den var så planlagt. Men jeg vælger jo også kvinder fra som bor mere end 30 minutters kørsel væk - både hvis det er betalingspiger og hvis det er kvinder jeg møder på tinder eller lignende. 

Tjah Jogge - det kan jeg til dels godt sætte mig ind i, men mangfoldige som vi nu er, så har vi også forskellige præferencer ift sex, og nogle præferencer ligger så lidt uden for den skive, som du bevæger dig indenfor. Og det kræver en anelse mere selektivitet at finde den helt rigtige til de lege, som jeg nu engang gerne vil lege, da langtfra alle GP'ere har disse ting på deres legelister. Og det må man, som mig jo bare acceptere, og det har jeg ikke de fjerneste problemer med :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...