Hop til indhold
Miller223

bølge af fake profiler pt?

Recommended Posts

er det bare mig der bla bliver bedt om en email som det første i kommunikationen med en babe?

 

og så er der de helt oplagte, der benytter google translate: 

Citat

Røvet skal tages hånd om, hvis du har varme hænder, der er klar til et lille eventyr, så er du den rigtige mand for mig, glad for at se, at du er ældre, sølvrevfrakker!

https://sugardaters.com/da/profile/bEZJ6bbBZJ   :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænk at man laver siden om, og så man ikke ved hjælp af nem ide sikrer sig bare en smule at dem, der er på siden, også er de rigtige. Det er helt tydeligt at ejerne bag SD er revnende ligeglade med alle de fake profiler fordi vi tossede mænd bare betaler allligevel. Det går helt agurk med fakers i øjeblikket og russere eller hvem det nu er der beder om din mailadresse og så pludselig får man en masse spam fra en masse kvinder. Det sidste nye er også at de skriver et mobilnr. Til en og så vil de via dette troværdige måde igen forsøge at lokke en over på en anden betalingsside, og ja som en anden i tråden skriver så er det snart 50% af dem på siden, der ønsker at sælge billeder og videoer som man ikke engang ved om det er af den pågældne. Svindel og humbug. 
 

der var en gang at Sugardaters var noget ved. Den tid er ovre. Min profil udløber snart, og så skal jeg ikke ind på den mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 11 timer siden:

Det kan også være det bare er Torben i har skrevet med :D

 

 

Morsomt. Det er et reelt problem de sidste to dage har jeg anmeldt 6 profiler der beder om ens mail med med det samme eller efter nogle google dansk  standard beskeder. Hold jer fra dem og anmeld dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 18 timer siden:

Anmeld anmeld anmeld profilerne  til sugardaters og skriv til support, det kan ikke være meningen vi skal spilde tiden på dem 

Nej da, hellere spilde tiden på at side og skrive med en mand, der udgiver sig for at være sugarbabe :D

TorbenMadsen skrev, den 10.9.2020 at 09:12:

Morsomt

Tak <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad siger i til denne tekst?

Citat

Jeg registrerede mig som sugardaters, fordi jeg vil skabe nye bekendtskaber og møde nye mennesker. Jeg har været skilt i et år, og jeg synes, det er tid til at komme videre. Jeg er ærlig og kommunikativ. Jeg spiller sport og kan godt lide at læse bøger. Jeg elsker smarte mennesker og leder efter mænd som mig selv. Kontakt mig.

https://sugardaters.com/da/profile/NBRmyk66o-

  

hari kke skrevet med hende, men mener teksten lugter af translate, feks Jeg spiller sport  

:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 10 timer siden:

Her er endnu en profil der vil ha det over på email. Jeg skrev om om man kunne parkere en bil i hendes fisse? Normale danske piger ville nok ikke ha svaret på den besked. Men Lana89 gjorde hahaha

https://sugardaters.com/da/profile/gARrylkPoG

Haha hun har vel troet det var en dårlig google oversættelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

de bliver bare ved med at komme:

Citat

En fraskilt kvinde på udkig efter en ærlig og interessant mand, der ved hvad han vil. Åben for al slags korrespondance, er du velkommen til at slappe af med mig. Jeg leder efter en mand i mit miljø, og jeg vil skabe nye bekendtskaber.

https://sugardaters.com/da/profile/GQWD_74PRr

 

håber det snart går over..

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, den 10.9.2020 at 23:57:

Anmeld anmeld anmeld profilerne  til sugardaters og skriv til support, det kan ikke være meningen vi skal spilde tiden på dem 

Har netop anmeldt en babe med den adfærd som beskrives her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...