Hop til indhold
Trooper

Chaba - Chr. Kiersplads - Århus

Recommended Posts

Guest Gaffer

Jae, lidt. Fandt ud af man ikke bare kan komme og få massage. Der skal også købes seksuelle ydelser - i hvert fald for for et par år tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 20 minutter siden:

Jae, lidt. Fandt ud af man ikke bare kan komme og få massage. Der skal også købes seksuelle ydelser - i hvert fald for for et par år tilbage

Åh det var hende den mildest sure buttede :lol:
Chaba har vist skiftet ejer igen. De har i al fald aldrig annonceret på AL før. De svarer iøvrigt på dansk på SMS. De er langsomme til at svare. Det er ikke lykkedes mig at lave et besøg da de tilsyneladende først vågner langt oppe af formiddagen ( selv om de skriver kl 9 i annoncen) , og der har jeg deponeret opsparingen andetsteds ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja, det er rigtigt. Hun var lidt buttet og mut. Jeg aflagde stedet et besøg, endda med tidsbestilling, efter en rosende omtale. 

Only good massage, yes ?

No not possible here

Okay i go again - goodbye

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Åh det var hende den mildest sure buttede :lol:
Chaba har vist skiftet ejer igen. De har i al fald aldrig annonceret på AL før. De svarer iøvrigt på dansk på SMS. De er langsomme til at svare. Det er ikke lykkedes mig at lave et besøg da de tilsyneladende først vågner langt oppe af formiddagen ( selv om de skriver kl 9 i annoncen) , og der har jeg deponeret opsparingen andetsteds ;) 

Er det thai piger ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 10 minutter siden:

Er det thai piger ?

Ja Chaba er thai. Der er en del om stedet i gamle anmeldelser. Det blev i mange år drevet af Cat, som formåede at have et flot udvalg af søde piger som ikke var særligt proff. Cream var en af stjernerne, sammen med Anne, Ice og en lille model hvis navn lige er smuttet. Cat havde også Lampoo i Løgten en overgang. Desværre er Cat ikke i miljøet mere, mig bekendt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 9.9.2020 at 14:06:

Ja Chaba er thai. Der er en del om stedet i gamle anmeldelser. Det blev i mange år drevet af Cat, som formåede at have et flot udvalg af søde piger som ikke var særligt proff. Cream var en af stjernerne, sammen med Anne, Ice og en lille model hvis navn lige er smuttet. Cat havde også Lampoo i Løgten en overgang. Desværre er Cat ikke i miljøet mere, mig bekendt. 

 

Lyder som om det er gået lidt ned ad bakke med Chaba?!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der den 11.maj....og det var fin massage og god sex efterfølgende(alt med kondom)....men dejlig pige og

hun er sød og snakkende. Pris alt inkl. ...en af de lange

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trooper skrev, for 27 minutter siden:

Jeg var der den 11.maj....og det var fin massage og god sex efterfølgende(alt med kondom)....men dejlig pige og

hun er sød og snakkende. Pris alt inkl. ...en af de lange

Kan du beskrive ca alder og udseende lidt mere takker 

8000 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Aflage stedet et besøg idag, dog uden held, pigen mente mit pas var udløbet da det var mere end 3 dage, jeg henviser til 72 timer, men No

Sådan kan det gå når man søger Himmelfart på en Torsdag, nok om det, jeg var også blot forbi og tjekke om det nu også ku passe med det gl Shaba 

Dog lærte jeg, atter engang, alt har sin ende, tilgengæld var det ekstremt billigt, go aften Østjylland :D

 

Redigeret af Thaimig
Forkert tekst,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 53 minutter siden:

Aflage stedet et besøg idag, dog uden held, pigen mente mit pas var udløbet da det var mere end 3 dage, jeg henviser til 72 timer, men No

Sådan kan det gå når man søger Himmelfart på en Torsdag, nok om det, jeg var også blot forbi og tjekke om det nu også ku passe med det gl Shaba 

Dog lærte jeg, atter engang, alt har sin ende, tilgengæld var det ekstremt billigt, go aften Østjylland :D

 

Mere end 3 dage er jo også mere end 72 timer :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 17 timer siden:

Aflage stedet et besøg idag, dog uden held,

Iht til sædvanligvis pålidelig kilde er du ikke gået glip af den store oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, den 14.5.2021 at 15:59:

Iht til sædvanligvis pålidelig kilde er du ikke gået glip af den store oplevelse. 

Bukker og n og som skrevet, alting har sin ende men helt klart en fed tid med Cat som ejer og med bla Cream mv nok om det, nostalgi ka ingen brug, videre til næste :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trooper skrev, for 4 timer siden:

ca. 30+...sød...

med den beskrivelse du kommer med, kunne det for de fleste af os være vores mor du beskriver :) hehe

så kunne du måske komme med lidt flere detaljer ?

;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...