banditten2 100 Skrevet 9. September, 2020 Hej ER der nogen af jer der har besøgt Sara? Mener at hun tidligere har haft vagt hos Seductions girls https://annoncelight.dk/showad/238234 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1207 Skrevet 9. September, 2020 Jeg besøgte hende for fire år siden og for halvandet år siden. Første gang jeg besøgte hende blev jeg virkelig blæst bagover hvor lækker, hun var. Det var helt sindssygt. Superskarpt skåret, mellemstore, perfekte bryster, den vildeste røv og et smukt, naturligt udseende. Og så var hun bare vild med at kneppe! Anden gang var hendes krop lige så fantastisk, som den var første gang, men hun havde fået lidt for meget i læberne og ansigtet, og hun havde ikke den dér naturlige, frisk skønhed, hun havde første gang. Sexen var stadig god, men jeg klikkede bare ikke helt så godt med hende denne gang. Jeg kunne klart finde på at besøge hende igen. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KBH2200 58 Skrevet 9. September, 2020 Kan det passe hun er fra Mellemøsten? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enigma 138 Skrevet 9. September, 2020 Hende har jeg besøgt for en måneds tid siden, og jeg kunne sagtens finde på at besøge hende igen. Ganske sød pige, som passer på hendes egen beskrivelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Christo 2 Skrevet 27. September, 2020 Av der fik jeg lige vækket interessen Kan se, hun træffes i Bispebjerg. Er det et ok diskret sted? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg