Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Her er en hurtig, ikke anmeldelse af Natasha, http://www.natasha-thaimassage.dk/

Søndag først på aftenen var jeg på Østerbro og ville prøve noget nyt.

Parkerede ulovligt,som mange andre gør lige pt, på grund af metro byggeri og ringede på døren

Natasha selv åbnede og tog imod,ind i et ikke så stort værelse og hun spurgte hvad jeg ønskede,

En time thai massage tak ,men nej. Hun havde ondt i armen , højre ;) høhø, men jeg kunne få en halv times blid massage. En halv times oliesmøreri var dog ikke lige hvad jeg ønskede så hun tilbød at jeg ventede 10 min på en anden pige

Fair nok, jeg blev tilbudt en cola og gik i gang med at surfe på Iphonen.

Ca 15 min senere kom den anden pige,hende til højre på hjemmesiden og sagde at hun havde ondt i armen :D så jeg kunne få en halv times blid oliemassage.

Her fik det store hoved overtaget og jeg sagde pænt nej tak, blev lovet at næste gang skulle jeg nok få hvad jeg ønskede, tjae måske vi må se

Så derfor en ikke anmeldelse

Skrevet

Haha - da jeg besøgte hende for ca. et halvt år siden, havde hun også ondt - oven i købet i begge arme :-) Det kan jo have sine naturlige årsager ved for meget massage, men det kan jo også være de hellere vil sælge andre "produkter". De var da i hvert fald klar med hele pakken, hvis det var det, jeg ønskede!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.