Hop til indhold
Hanshj

Udenlandske piger og test

Recommended Posts

Jeg har pt. kun holdt mig til danske piger. 
Jeg har indtryk af at mange danske piger bliver testet ofte for kønssygdomme i et fast interval hos egen læge eller på klinik på sygehus. 
Hvordan forholder det med udenlandske piger?

Jeg har en fordom/antagelse om at de slet ikke lader sig teste i samme omfang. Det kan for eksempel være en thai eller en polsk pige. I Polen kunne man godt forstille sig at der er en barrierer ved at gå regelmæssig til test i et meget katolsk land. 

Det med regelmæssig test er det noget I tænker de udenlandske piger også gør?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det eneste man med rimelig sikkerhed kan sige er "hvis gæster eller GPér,  får symptomer, så opsøger de læge, hospital, klinik og hvor man ellers kan gå hen"

Alt andet omkring hvem og hvor tit de lader sig teste,  findes der ingen gyldige fakta omkring - Ergo det giver diverse fordomme frit spil.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Hey

Jeg tænker at det med test kun giver en falsk tryghed. Hvis man bruger beskyttelse er man næsten 100% sikker på at være i safe-zone. 

Med falsk tryghed mener jeg at en test jo kun er et øjebliksbillede og potentielt kan en uforsigtig GP gå ud 5 min. efter en test og rage noget til sig som så først bliver opdaget ved symptomer typisk mellem 7-14 dage(eller mere) efter smitte, eller ved næste test. 

Så det med at GP lader sig teste ofte mener jeg ikke man kan bruge til så meget. 

-lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Hanshj skrev, for 8 timer siden:

Jeg har pt. kun holdt mig til danske piger. 
Jeg har indtryk af at mange danske piger bliver testet ofte for kønssygdomme i et fast interval hos egen læge eller på klinik på sygehus. 
Hvordan forholder det med udenlandske piger?

Jeg har en fordom/antagelse om at de slet ikke lader sig teste i samme omfang. Det kan for eksempel være en thai eller en polsk pige. I Polen kunne man godt forstille sig at der er en barrierer ved at gå regelmæssig til test i et meget katolsk land. 

Det med regelmæssig test er det noget I tænker de udenlandske piger også gør?

forstår slet ikke dine såkaldte fordomme og antagelser, hvis du er bange for at blive smittet med noget, så dyrk da sikker sex eller lad være, hvor svært kan det være ?

7-9-13 jeg har besøgt udenlandske piger igennem de sidste 10 år og har aldrig haft en kønssygdom .

Skulle uheldet være ude kan du ligeså godt blive smittet hos en dansk amatør pige som en udenlandsk .

Hvis du dyrker oral sex uden beskyttelse er der altid en lille rissisi, men som Brian sandberg altid har sagt, hvis du leger i vandkanten, risikere du at blive våd :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Val Venis skrev, for 11 minutter siden:

Jeg ville nærmere tro, at de piger der tilbyder usikker sex, tester sig oftere. De må da også være nervøse for at blive smittet med noget. 

Eller omvendt, de har alt det de overhovedet kan få, så ingen grund til at teste og ingen grund til beskyttelse.........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Val Venis skrev, 1 time siden:

Så meget er der vel ikke nogen der hader sig selv.

Forhåbentlig ikke. Men det kan jo være en mulighed, og hvis den findes, skal den jo med, når man overvejer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Val Venis skrev, den 9.9.2020 at 10:29:

Så meget er der vel ikke nogen der hader sig selv.

Jo det kan du godt regne med der er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...