Hop til indhold
gadedrengen

sirada thaimassage

Recommended Posts

Besøgte Sirada i dag, trængte til en god massage til trætte muskler og en skulder der trængte. Bestilte tid via sms, kunne komme med det samme (13.30) selv om hun skriver at der først åbnes kl 15.00. Blev lukket ind af en sød lille thaipige. 400 kr for en times massage. Af med tøjet og op på briksen. Så startede en mellemhård oliemassage, hun kunne lade de ædlere dele være i fred. Efter ca en halv time skulle jeg vende mig om og hun så min penis i strunk tilstand. "You want more" spurgte hun. 600 kr ekstra for fp. Bollerummet er ikke det samme som massagerummet, så vi skiftede vi til et rum hvor døren kan lukkes. På med gummi og en dejlig fransk. Jeg fik lov til at slikke hende, dejligt, men hun var meget følsom og forlangte hurtigt at få pumpestangen, først i missionær derefter cowgirl. Kom hurtigt. Derefter ind i massagerummet igen og nu rigtig thaimassage med tryk og uden olie, dejligt. Var ude efter godt en time.

https://annoncelight.dk/showad/273446

Pigen: 10/10

Massagen: 9/10

Sex: 9/10

Stedet: 5/10 (ikke ugenert lige ud til befærdet gade.)

Gentagelse: 10/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Sirada flere gange, hun er altid sød smilende - får altid en rigtig god behandling :-) Hun er rigtig god til at tale dansk

Klart anbefaling herfra 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej med jer , Ja hun er en smilende moden  ,lidt frodig dame , massagen  er ok  findes bedre ,men helt sikkert over gennemsnittet i DK . Og korrekt,  taler godt Dansk .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brysthår
gadedrengen skrev, den 10.9.2020 at 11:37:

Det var ikke Sirada der behandlede mig. Det var en ung thaipige der sagde hun hed "Lucky"

Hvad var hendes alder ca og hvordan så hun ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...