Hop til indhold
bootylover25

Blev snydt med elendig argument!

Recommended Posts

Jeg besøgte denne kvinde (ja ved godt billederne er fake, og prøvede derfor også at møde op, i håb om at hun måske havde mere på siddebenene, end på billederne. Hun var dog slankere men flot, så gav det et forsøg. Hun skrev 350kr for at jeg kunne blive slikket og facesittet samtidig.

Da jeg kommer siger hun 600kr, for en halv time, hvorefter jeg så viser hende beskeden. Hun går ud til hende hun bor med, hvorefter hun så siger, at det er okay, at jeg får det til 350kr for en halv time. Fik lov til at slikke hende, men hun gav ingen blow, og sagde det kom senere. Jeg brugte et kondom ret hurtigt, da startede med at bolle normalt, men kondomet sad fast i hende, og derfor måtte det hele ryge af.

Anden omgang vi havde sex, tog hun det selv af da jeg tog det ud af hende, fordi at det var slimet, og begyndte at tage tøj på, hvorefter jeg sagde, "what about blow?" så siger hun "no i used 2 condoms for you" og det bliver hun ved med at sige, hvorefter hun siger "next time" hvor jeg så siger "it should have been this time" så siger hun, at jeg kan komme igen for 300, så siger jeg for free, så siger hun 200, så siger jeg for free, og så siger hun "Maybe", og spørger om jeg er sur på hende, og så åbner hun døren så jeg kan gå ud.

Jeg fik 17 minutter, betalte 350kr og fik kun en af de ting jeg havde bedt om.

Fanme godt jeg ikke betalte 600kr!!!

 

Hvad siger i til det? 

 

https://annoncelight.dk/showad/275888

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Hmm ved ikke rigtig, hvad jeg skal sige til det. Har ikke selv de bedste erfaringer med mørke piger og forsøger at undgå at hoppe i deres evige løgne om ægte billeder og god service m.v. 
 

Men i det her tilfælde må jeg også bare sige, at for 350 kr., der kan du altså heller ikke tillade dig, at stille de helt store krav. 
 

Jeg synes du skal prøve, at gå et niveau eller to op og lægge en plovmand mere oveni prisen, så kan du altså møde rigtig lækre pålidelige piger derude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SødSur

Jeg siger ikke så meget tror jeg ..... havde dog aldrig kunne forstiller mig de billeder var fake ....... tænker måske det er bedre at investere lidt mere og så få en god oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
bootylover25 skrev, for 16 minutter siden:

Så måtte hun jo sige det. Det er useriøst business ikke at holde hvad du lover. Fortæl mig hvad prisen er, så betaler jeg eller lader vær. Så enkelt er det. 

Det har du ret i og det er dårlig stil af hende. 
 

Men vil du have et godt råd, så besøg aldrig igen en pige, som vil give dig 30 min for 350. Jeg tror ikke på, at det kan blive godt og det blev det så heller ikke. Hun forsøgte at snyde dig hele vejen igennem med andre ting, og det har hun sikkert følt sig nødsaget til pga. den lave pris. 
 

Tror så heller ikke, at det var blevet en skid bedre, hvis du havde betalt 600. Men igen, så har jeg altså ikke den store fidus til mørke piger længere. Med mindre de er opvokset i en europæisk by, så hjælper det altså på deres situationsfornemmelse og ærlighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan bare ikke se hvorfor det skulle være dyrere. Men ja det var sikkert planlagt. Hmm de har det måske med at fuske?  

Jeg har prøvet en fra Sydamerika som var god, og en fra Thailand. De sagde hvad prisen var, og skrev no hvis jeg tilbød noget der var lavere. Det er ærlighed, og sådan skal det også være. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der og var fuld ud tilfreds, jeg fik både økoblow og sex med kondom og kom i munden på hende, jeg var der i 45 minutter til 600 kr en lækker og utrolig sød pige, lækre bryster og utrolig dejlig krop 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bootylover25 skrev, den 8.9.2020 at 18:50:

Så måtte hun jo sige det. Det er useriøst business ikke at holde hvad du lover. Fortæl mig hvad prisen er, så betaler jeg eller lader vær. Så enkelt er det. 

De sætter en lav udbudspris, for i det hele taget at få nogle torsk til at møde op - de fleste ved nemlig godt at hos de mørke piger hedder det: "Pay more and have better sex" - og så tror man på den et par gange, indtil man bare undgår mørke piger, medmindre de har en god record herinde - men selv hos en som havde en god record herinde har jeg oplevet, da der stadig manglede 10 min og hun havde brugt 10 min af tiden med at stå og vaske med et stort ølglas, selvom der var håndbruser - at blive spist af med at "next time" skulle jeg nok få mere tid - not.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 23 timer siden:

De sætter en lav udbudspris, for i det hele taget at få nogle torsk til at møde op - de fleste ved nemlig godt at hos de mørke piger hedder det: "Pay more and have better sex" - og så tror man på den et par gange, indtil man bare undgår mørke piger, medmindre de har en god record herinde - men selv hos en som havde en god record herinde har jeg oplevet, da der stadig manglede 10 min og hun havde brugt 10 min af tiden med at stå og vaske med et stort ølglas, selvom der var håndbruser - at blive spist af med at "next time" skulle jeg nok få mere tid - not.

Ditto her. De mørke kvinder giver som regel ikke god service. De har altid masser af undskyldninger. Jeg er stoppet for længst med at frekventere dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Dengamlebjørn skrev, den 28.9.2020 at 22:13:

Ditto her. De mørke kvinder giver som regel ikke god service. De har altid masser af undskyldninger. Jeg er stoppet for længst med at frekventere dem. 

Jeg var tæt på, at ryge i fælden i går, selvom jeg ved bedre. Talte kort med en mørk pige og var egentlig ret sikker på, at hun brugte falske billeder, men hun lød fræk og det skulle bare være noget hurtig og frækt. Ingen sex, men sprøjte ud over et par store brune bryster er da frækt synes jeg. Fik adressen, men hun var optaget lidt efter. 
 

Der gik vel en time, så kom en anden annonce op med andre billeder og andet navn, talte så med hende og det var samme adresse, men kun en pige på stedet i følge begge to. Igen de er sgu fulde af løgn de fleste af dem. Og jeg måtte lige stoppe op og bruge fornuften lidt og trække følehornene til mig. 
 

Tåbeligt at kontakte dem/hende i første omgang, men du ved sikkert, hvordan det er nogle gange... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 3 timer siden:

Jeg var tæt på, at ryge i fælden i går, selvom jeg ved bedre. Talte kort med en mørk pige og var egentlig ret sikker på, at hun brugte falske billeder, men hun lød fræk og det skulle bare være noget hurtig og frækt. Ingen sex, men sprøjte ud over et par store brune bryster er da frækt synes jeg. Fik adressen, men hun var optaget lidt efter. 
 

Der gik vel en time, så kom en anden annonce op med andre billeder og andet navn, talte så med hende og det var samme adresse, men kun en pige på stedet i følge begge to. Igen de er sgu fulde af løgn de fleste af dem. Og jeg måtte lige stoppe op og bruge fornuften lidt og trække følehornene til mig. 
 

Tåbeligt at kontakte dem/hende i første omgang, men du ved sikkert, hvordan det er nogle gange... 

Du har ret, men jeg må dog sige at Black candy i Randers hun leverer varen og mere til. Hun snakker meget, men det er sjovt, frækt og kinky og til en meget lav pris. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre det samme her. 
de gange jeg har prøvet mørke piger er jeg blevet skuffet. Enten fordi aftaler ikke blev overholdt eller fordi stemningen pludselig skiftede efter penge var afleveret. På trods af jeg aldrig er gået efter de billigste. 
Jeg tror at afrikanske piger i Denmark er generelt meget sårbare og ofte handlede. Man kan godt forstå deres manglende motivation.

Holder mig til danske eller i hvert fald europæiske, og helst efter anbefaling herfra EG.

T

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Du fik hvad du betalte for med 350kr for en halv time. Hvis du havde forventet bedre er du naiv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle mine år i det game har lært mig at man aldrig skal vælge en sort pige medmindre andre kendte står 100% inde for hende, selv her skal man dog være obs på ar mange fx herinde er brugere oprettet som ren reklame for pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

350 for 17 min er dælme billigt... Det kan du bestemt ikke klage over :)  Især når du valgte at blive og ikke gik da billederne var fake...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...