Hop til indhold
Lillemorten

Jeres største bommert.....

Recommended Posts

Hvad er den største bommert / fejlvurdering I har lavet hos en GP?

Min går helt tilbage til 2003, hvor jeg tog mig sammen til at besøge en SM klinik for første gang. Jeg havde indtil da levet sammen med en kæreste og vi havde eksperimenteret en del med SM - det eneste hun ikke var så glad for, var at bruge en pisk. Så det var altid med flad hånd. Andre omstændigheder gjorde at vi gik fra hinanden. Jeg besluttede mig så til at få drømmen om afstraffelse med pisk ført ud i livet.

Jeg kendte ikke dominaen jeg besøgte, men hun virkede erfaren, ekstrem selvsikker og bestemt i den indledende samtale. Hun spurgte om jeg kunne tænke mig at få kørt en kanyle gennem brystvorterne og da jeg lidt fåret spurgte om hvor ondt det egentligt gjorde, var svaret: "Det kommer an på om du er en kylling".... Jeg takkede dog pænt nej, men ordene blev hængende i mit hovede. Stopordene blev aftalt (gul og rød), gik vi igang.

Efter alle de indledende øvelser,  fixering (jeg blev bundet med begge arme strakt lodret over hovedet, og kun lige så jeg kunne stå fladt på fødderne), leg med brystvorterne mm, så kom turen til pisken - den jeg havde ventet på i åndeløs spænding.... Og hvor blev jeg skuffet. Den susede fint i luften, og larmede ad h****** til, når den ramte ballerne. Og jeg kunne da godt mærke, at den trykkede dem lidt ind. Men smerte? Nope, ikke det vilde. Og den blev hun ved med et stykke tid - indtil der gik en djævel i mig. Jeg sagde lige ud i luften:

"Er du ikke sød at lukke vinduet"...

Slagene holdt inde - og der var stille i 4 sekunder. Så kom det fra hende:

"Gider du gentage det"....

"Er du ikke sød lukke vinduet - der er fyldt med fluer herinde og de knalder konstant mod min røv"......

Der lød et lille dunk, da hun smed pisken fra sig på en briks ved siden af og hun kom over bag mig, tog fat i mit hår, og trak mit hoved hårdt bagover, så jeg nu kunne beskue loftet lidt - hun havde helt tydeligt fanget min pointe....

Med lav stemme: "Du aner ikke hvor modig du er lige nu - har du nogen anelse om, hvem jeg er?"

(Her skal man lige huske, at jeg havde hendes udfordring med ordet "kylling" i mit hoved og var en anelse fokuseret på at give hende en eller andet form for modspil eller udfordring på den. Og I Guder hvor viste det sig at være en skidt ide)...

"Ja", svarede jeg kækt "du hedder Madame Helene og har glemt at lukke vinduet"...... Hun skulle fanme ikke kalde mig en kylling......

Jeg mener at huske et lille, indeklemt fnis omme bagfra, men er ikke helt sikker. Men jeg husker tydeligt et lille og ret ildevarslende kys på kinden, inden hun slap mit  hår, gik over og fandt en anden pisk, der mest af alt lignede en ret stiv pisk, der gik ud i to kraftige læderstroppe der var omtrent 1 cm bred. Pisken husker jeg som 1 meter lang - hun gjorde ret meget ud af, at jeg skulle se den - og det virkede. Min mave snørede sig sammen....Jeg nåede lige at begynde en sætning:

"Ok, jeg...." længere nåede jeg ikke.

"Jeg vil SLET ikke høre andet fra dig end klynk. Glem alt om stopordene - nu hedder det NÅDE..."

Og så startede hun op. Og for satan det gjorde ondt...... Jeg tog de første 6-7 slag uden en lyd, nåede at tænke at kyllingen var blev til en ørn af panser og at jeg kunne tage det, men efterhånden som hun ramte de samme steder igen og igen, blev tavshed til støn, støn blev til klynk og klynk blev til indestængte skrig. Og lige før jeg gav helt los på smerteskrigene, stoppede hun og gav en lille pause. Så fortsatte hun i serier af 5 - 10 slag. Jeg kan ikke huske hvor mange serier det blev, men hver gang jeg var lige ved at skrige om nåde, stoppede hun. Hun vidste PRÆCIST hvor langt hun kunne gå. 

Mens hun kørte en af sine sidste serier, kunne jeg høre hendes hårde måde at udtale ordene på: "PRØV om du tør udfordre mig igen" og "Kan du stadig mærke fluer, HVA"?

Til sidst måtte jeg bede om nåde - jeg kunne simpelthen ikke tage mere - det var for vildt. Hun stoppede med det samme. Men hun var ikke færdig med mig.

"Det var meningen, at du skulle have været nede og ligge på den behagelige briks, mens jeg gjorde skønne ting med dit røvhul og din pik, men nu får du sgu lov at blive stående her. Så kan du lære, at du ikke skal provokere en domina, du ikke kender".. Hun var helt ovre ved mit øre.

Hun begyndte at bearbejde mit gat, først med fingrene (hun havde selvfølgelig gummihandsker på) og derefter med en lille dildo, så en lidt større. For til sidst at tage mig stående, med en strap-on. Det var vildt, intimt og første gang det blev prøvet. Flere gange guidede hun mig med "Slap af" og "tag en dyb indåndning" osv. Men da hun stod helt op ad mig og havde en straop-on et godt stykke oppe i gattet på mig, var for vildt - og overraskende nok, så gjorde det ikke ondt - men gav mig til gengæld en ret heftig erektion - og jeg var totalt forvirret og i en helt anden verden.

En oppustelig plug blev derefter sat op, et par japanske klemmer sat i brystvorterne. Derefter stillede hun sig foran mig, så jeg kunne se hende i al hendes læderklædte herlighed og gav mig en håndtrold, jeg ikke kunne holde tilbage i ret mange splitsekunder. Havde der ikke været kondom på, var det havnet et godt stykke ude.

Når rollerne falder, bliver jeg til stadighed den dag i dag overrasket over hvor søde dominaerne er - Helene var ikke en undtagelse. Hun grinte noget af min kækhed og fortalte, at hendes faste slaver aldrig ville turde fyre den slags ting af.

Nogle år senere, fandt jeg ud af, at hun også er Domina i OWK - så tror fanden, hun syntes jeg var modig - jeg anede jo ikke hvem hun var :D

.... og min røv var præget af blodudtrædninger, der blev til blå mærker med tiden - der gik temmeligt lang tid, inden jeg kunne begynde til svømning igen :D Men jeg fik da flyttet min grænse lidt den dag.

Redigeret af Lillemorten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Min største fejltagelse var at give en mand Græsk, mens jeg lå med ham i en 69, med ham øverst. Han havde været en flink fyr, og havde skyllet ud hjemmefra, desværre havde han ikke fået det hele med. 
Det hele var så mega frækt, indtil det så bare blev vådt og varmt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemorten skrev, for 3 timer siden:

Men jeg fik da flyttet min grænse lidt den dag.

Du fik vel hvad du kom efter. Godt og vel endda... kunne sagtens forestille mig større bommerter (hint: @Trinetease's kommentar :) )

PS: Tak for en god historie!

Redigeret af slip
PS tilf.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

@Lillemortenjeg har læst din fremragende beretning igennem flere gange efterhånden, og selvom jeg ikke har prøvet den form for besøg i det hele taget, så kunne jeg sagtens forstille mig den der situationen, hvor man lige når at tænke “ohh shit - det her kommer til at gøre ondt”, men det er ligesom for sent at bakke ud. 
 

Tak for din fremragende beretning og godt holdt ud :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min største bommert må vist være, da jeg i mine naive ungdoms år ( start 20erne) fik lavet en aftale med en super fræk i hvert fald på billeder og chat gp, der var godt nok et pænt stykke vej at køre og det var i både mørke regn og blæst' men hvad gør man ikke for en forventelig god gang lagengymnastik.

I hvert fald, så triller Claes her afsted fare vild et par gange da det var før gps blev fast inventar i bilen, men når dog til sidst målet.. Hvor det viser sig, at den underskønne man troede man skulle møde, pludselig var forvandlet til en ældre Thai kvinde som absolut ikke lokkede og til hendes forsvar i øvrigt heller intet kendte til aftalen lavet på chat. 

Så der har været en der har fået et godt grin.. Og jeg var træt af det, spild af benzin, tid og liderlighed. Og i øvrigt, googlede jeg dagen efter adressen, hvor efter Ekstra Bladets annoncer straks afslørede at det var en thai klinik.. 

Ikke kun en bommert også et bittert hak i selvtilliden at man ikke havde luret det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rebellen
Trinetease skrev, den 8.9.2020 at 17:56:

Min største fejltagelse var at give en mand Græsk, mens jeg lå med ham i en 69, med ham øverst. Han havde været en flink fyr, og havde skyllet ud hjemmefra, desværre havde han ikke fået det hele med. 
Det hele var så mega frækt, indtil det så bare blev vådt og varmt :D

Det var noget L... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...