Hop til indhold
Ham den liderlige

Nogle steder man kan tage hen

Recommended Posts

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at poste det her, men nu prøver jeg.

Jeg har prøvet at være sammen med forskelige GP'er mange gange efterhånden, men som vi alle ved så kan det godt blive en smule dyrt, så mit spørgsmål er om I kan anbefalde nogle steder hvor man kan tage hen, og møde piger/kvinder som alle kommer der for at tage hjem med nogen. Jeg har prøvet Tinder og det har jeg ikke haft super stor success med, og jeg følger ikke rigtig jeg er parat til at tage i Swingerklub.

 

Alle forslag er velkomne  

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, 1 time siden:

Må jeg spørge hvor gammel du er?

Jeg har også været på udkig men synes det svært at finde nået på Sjælland.

Det kan også være jeg kigger de forkerte steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg tror det eneste sted der er 100% chance for gevinst, er hos en prostitueret :)

Swingerklub er sikkert et godt bud, men jeg har ikke prøvet det. 

Så der er vel ikke andet for end at  tage relativt pænt tøj på og så smutte i byen, eller deltage i en eller form for forening /sport 

Da jeg læste arbejdede jeg for røde kors i 6 måneder - det var det piger i ;)

Men der findes (desværre) ikke et sted hvor du kan møde op og være sikker på at få en pige med hjem.

Redigeret af EksilKøbenhavner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det var så nemt vidste alle det jo....

At tage i byen er jo pt kropumuligt.

Swingerklubber er da bestemt en mulighed, men der er heller ikke nogen garantier der.

Har du prøvet andre dating apps. Scor er jo eksempelvis mere sex baseret...

Den mest sikre er jo uden tvivl at lade mønterne tale:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, for 1 minut siden:

Hvis det var så nemt vidste alle det jo....

At tage i byen er jo pt kropumuligt.

Swingerklubber er da bestemt en mulighed, men der er heller ikke nogen garantier der.

Har du prøvet andre dating apps. Scor er jo eksempelvis mere sex baseret...

Den mest sikre er jo uden tvivl at lade mønterne tale:D

 

Jeg ved godt at det mest sikre er at gå ind på euroguide og lave en aftale. Nu spørger jeg bare pga. at jeg syntes at jeg havde læst i et indlæg at om noget der minder om det jeg søger efter. I steder for 25+ var de kvinder der kom nok tættere på 40 eller 45+. Men ellers har jeg prøvet badoo og happn uden held, og jeg har flere gange overvejet at oprette en profil på et af de her sexdatingsites som scor.dk. En af de ting der har fra holdt mig for at gøre det er at der er mange andre sites med samme formål, så jeg ved ikke hvilket der er bedst.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror du er for ivrig, og udstråler at det kun drejer sig om at nedlægge. Tag en spiller inden du går ud af døren, så er der vist rige muligheder for sex for en dreng på 26.

Glem datingsider, der er alligevel kun få kvinder til mange mænd. 

I din alder fik jeg den fremragende idé, at jeg ville lære og ride. Begyndte på en rideskole, det var faktisk god motion, og så var det heldigvis sådan, at der var 20 gange så mange hunkøn som hankøn. Nej ikke hestene, men deltagerne. De år jeg kom på rideskolen glemmer jeg aldrig, til tider, var det nærmest kun ruinrøret der var tilbage af pjoverten. 

Husk nu ikke udstråle sex, nærmest virke lidt bly og uinteresseret, så skal du se, så bliver du forført af piger, som kan ridningens kunst. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham den liderlige skrev, for 3 timer siden:

26

 

Prøv nogen datingsider for cougars, der søger yngre mænd - evt. dating.dk. Ellers er der nu også mange datingsider for yngre mennesker. Desværre er det som regel ret dyrt som enlig mand at besøge en swingerklub - og man skal være parat til at vælte sig i overvejende overvægtige kvinder.

Sociale kontakter er nok det det giver mest - så du må til at dyrke fitness, gå til korsang, løbetræning, yoga, russisk, cykling e.lign.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham den liderlige skrev, 1 time siden:

Jeg ved godt at det mest sikre er at gå ind på euroguide og lave en aftale. Nu spørger jeg bare pga. at jeg syntes at jeg havde læst i et indlæg at om noget der minder om det jeg søger efter. I steder for 25+ var de kvinder der kom nok tættere på 40 eller 45+. Men ellers har jeg prøvet badoo og happn uden held, og jeg har flere gange overvejet at oprette en profil på et af de her sexdatingsites som scor.dk. En af de ting der har fra holdt mig for at gøre det er at der er mange andre sites med samme formål, så jeg ved ikke hvilket der er bedst.

 

 

Hvis man ligner én der er desperat efter at få fisse, så får man det aldrig, og sådan er det også på dating siderne....
Ro på...
Det kræver en hel del arbejde på Dating/Scor/Tinder så ingen tvivl om at det letteste er at slippe mønterne....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan godt høre at hvor det langsomt bære hen af.

Jeg kan samtidigt forstå at I har fået indtrykket af at jeg er en smule desperat når det kommer til kvinder. Det kan jeg sagtens forstå, da det er en smule speciel forespørgelse iht. hvad der plejer at dukke op her på forummet. 

Nu forholder det sig bare sådan at jeg har aldrig gået rigtig i byen da jeg har epilepsi, hvilket selvfølgelig vanskeliggøre det en smule. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...