Hop til indhold

Slagelse andre end Thai Smile der kan anbefales ?

Featured Replies

Skrevet

hej 

jeg leder efter et godt Thai Massage sted i Slagelse (eller tæt på), helst grøn faktisk, så der ikke presses for mersalg undervejs

Thai Smile (Smedegade) er dukket op i søgning her på siden

Andre steder der kan anbefales ?

tak for konstruktive svar

Skrevet

Vemmelev eller Gørlev. Der er intet at komme efter de to steder.
Alle Thaistederne i Slagelse samt den i Høng tilbyder ekstra (og forventer mersalg) :P

Redigeret af Nielsen Tonajt

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har kun fundet én, som både er god til at massage og også er god til lidt ekstra og det er Bibi hos Thai Smile. Reya var også god til massage i begyndelsen, men det er blevet dårligt her efter Corona. De overholder aldrig tiden og det er meget ubehageligt at de 2 massører snakker med hinanden på Thailandsk samtidig med at de masserer (man ligger kun 2 meter fra den anden kunde kun adskilt af et forhæng). Selve massagen er også blevet dårligere da de ikke virker nærværende, men har mere focus på at få mig ud så der er klar til den næste. Alle skal tjene penge, men det her er blevet for meget. TanTip skifter massører tid og det er meget forskelligt om man er heldig at der er en god massør.   

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.