Hop til indhold
peterhansenx

Slagelse andre end Thai Smile der kan anbefales ?

Recommended Posts

hej 

jeg leder efter et godt Thai Massage sted i Slagelse (eller tæt på), helst grøn faktisk, så der ikke presses for mersalg undervejs

Thai Smile (Smedegade) er dukket op i søgning her på siden

Andre steder der kan anbefales ?

tak for konstruktive svar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vemmelev eller Gørlev. Der er intet at komme efter de to steder.
Alle Thaistederne i Slagelse samt den i Høng tilbyder ekstra (og forventer mersalg) :P

Redigeret af Nielsen Tonajt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun fundet én, som både er god til at massage og også er god til lidt ekstra og det er Bibi hos Thai Smile. Reya var også god til massage i begyndelsen, men det er blevet dårligt her efter Corona. De overholder aldrig tiden og det er meget ubehageligt at de 2 massører snakker med hinanden på Thailandsk samtidig med at de masserer (man ligger kun 2 meter fra den anden kunde kun adskilt af et forhæng). Selve massagen er også blevet dårligere da de ikke virker nærværende, men har mere focus på at få mig ud så der er klar til den næste. Alle skal tjene penge, men det her er blevet for meget. TanTip skifter massører tid og det er meget forskelligt om man er heldig at der er en god massør.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...