Hop til indhold
latinerkvarteret

Camiglad på snapchat

Recommended Posts

Har skrevet med hende på snap. Foreløbig svarer hun ikke på noget konkret, men sender gruppevideoer med tekst omkring muligheder for aftaler og køb af billeder. 
 

Jeg har ikke afskrevet hende endnu, men so far virker det ikke seriøst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sødmand skrev, for 31 minutter siden:

Følger lige med

Kan du ik en anden gang blot bruge muligheden ‘følg emne’. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også skrevet med hende.. prisstruktur, kommunikation og området minder lidt om en gammel kending Veripigen så umiddelbart er jeg ikke så interesseret.. er dog ikke 100 % på at det er hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 6 timer siden:

Kan du ik en anden gang blot bruge muligheden ‘følg emne’. 

Tak fordi du bruger tid på at fortælle mig det. Men du kunne selvfølgelig også bare blande dig uden om, for det er lidt ligegyldigt. Men du har måske ikke så meget indhold i livet, så du mener du lige skulle gøre opmærksom på det. Jøsses! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sødmand skrev, 1 time siden:

Tak fordi du bruger tid på at fortælle mig det. Men du kunne selvfølgelig også bare blande dig uden om, for det er lidt ligegyldigt. Men du har måske ikke så meget indhold i livet, så du mener du lige skulle gøre opmærksom på det. Jøsses! 

Du kunne bare vælge at tage imod et godt råd, i stedet for at spolere tråde ved at gøre opmærksom på at du følger og så derefter brokke dig over rådet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrRamlosa skrev, for 2 timer siden:

Følger med... Har også prøvet at skrive til hende

Tror jeg vil begynde at skrive sådan på alle tråde jeg vil følge med i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 6 minutter siden:

Tror jeg vil begynde at skrive sådan på alle tråde jeg vil følge med i. 

Prøv lige at tage en sukkermad for du er da noget sur i det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
AlfaN skrev, for 5 timer siden:

Tror jeg vil begynde at skrive sådan på alle tråde jeg vil følge med i. 

Det kan du rolig opgive, er prøvet incl undertegnet, det eneste man opnår er at få en sviner fra de nye og de Erfarende, ja de har ligeledes opgivet at foreslå knappen øverst i højre hjørne da det åbenbart heller ej virker, så konklusion er, undlad at kommenterer (og husk de grønne elsker de nye, så pas på) det tar ca 5 sek at blive smidt ud herinde pga afsporing

Del dette indlæg


Link til indlæg

Følger ikke med og har ikke prøvet at skrive til hende!
Suk, nogle burde til køreprøve på "følg-mig-sider" i den fagre, nye, elektroniske online-verden.
Der er 3 muligheder: enten fungerer knappen øverst i højre hjørne (følg-knappen) eller "giv mig besked ved svar-knappen" nederst til venstre ikke.
Eller også er Sødmand, Ramlosa og mange andre bare arrogante typer, der åbenbart nægter gode råd og hjælp og partout (siden 2016 og 2013?) VIL afspore ting.
Eller også...nåh nej: der er kun 2 muligheder, medmindre man da erkender, at man KONSEKVENT glemmer viden, man allerede har fået fortalt i 2017, 2018, 2019 (kan se begge følger flere ting og mener, det har stor interesse for offentligheden og gavner tråde, der så (som dette "svar") bliver på 1000 indlæg istedet for kun 100 eller er så fatsvag, at det ikke trænger ind trods gentagne påmindelser og venlige gøren opmærksom på det fra folk som Alfa, der som "tak" lige får en sviner. J-Ø-S-S-E-S-!
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 21 timer siden:

Det kan du rolig opgive, er prøvet incl undertegnet, det eneste man opnår er at få en sviner fra de nye og de Erfarende, ja de har ligeledes opgivet at foreslå knappen øverst i højre hjørne da det åbenbart heller ej virker, så konklusion er, undlad at kommenterer (og husk de grønne elsker de nye, så pas på) det tar ca 5 sek at blive smidt ud herinde pga afsporing

Har du læst hvorfor jeg har skrevet ovenstående?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skrev til hende i søndags. Fik et svar med hendes priser. Og så spurgte hun om hvad tid. Så skrev hun at jeg skulle skrive igen efter kl. 16. Jeg skrev igen fik et svar at hun ikke kunne, men et tilbud om at købe 10 videoerfor 300. Så skrev hun i går eftermiddags om hvornår. Svarede hende at da jeg er på natarbejde så havde jeg ikke tid. Har lige skrevet til hende. Enten har hun blokeret mig eller hun har slettet hendes profil på Snapchat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lavet aftale med hende. Desværre holder hun ikke sin del af aftalen. Vil have forudbetaling. Hun virker meget sød. Nu er jeg blokeret på Snapchat. Hold jeg langt væk fra hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er stadig aktiv på snapchat 

Jeg betalte for en billede pakke og fik 15 billeder og 15 små videoer 

Så snakkede vi om at mødes og det drejet hun så over i at jeg kunne købe hele hendes samling af billeder og videoer 

og det gjorde jeg så 

Her starter det så  med løgn på løgn  så ville hun havde flere penge  og så kunne hun ikke sende til mig 

vi skulle live chatten så hun kunne vise mig hvordan jeg kunne modtage pakken men det skulle jeg betalte for også 

Heldigvis kostet det her kunne et par 100 kr 

Og nu svare hun ikke 

 

Snapchat-193198936.jpg

Snapchat-1697464490.jpg

Snapchat-1656262774.jpg

Snapchat-635883589.jpg

Snapchat-1537784003.jpg

Snapchat-1504190681.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...