Hop til indhold
superpiiiiiiiiiiiik

Advarsel advarsel advarsel

Recommended Posts

Jeg vil gerne advare alle brugere mod en "såkaldt Lisa Louvre" fra Horsens (angiveligt). Hun var for kort siden under "underdanig tøs" at finde på AL. Efter lidt skriveri vil hun så gerne ha folk ind på findlovedates.com som har nogle fæle anmeldelser på trustpilot og som er en ren pengemaskine efter min mening. Smid hellere dine penge ud af vinduet så du bagefter kan samle dem op igen :-) :-)    

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
superpiiiiiiiiiiiik skrev, for 16 timer siden:

Jeg vil gerne advare alle brugere mod en "såkaldt Lisa Louvre" fra Horsens (angiveligt). Hun var for kort siden under "underdanig tøs" at finde på AL. Efter lidt skriveri vil hun så gerne ha folk ind på findlovedates.com som har nogle fæle anmeldelser på trustpilot og som er en ren pengemaskine efter min mening. Smid hellere dine penge ud af vinduet så du bagefter kan samle dem op igen :-) :-)    

 

Det er bare en af de utallige som huserer på AL. De kan som regel spottes ved at deres tekster lyder for godt til at være sandt, og at eneste kontakt mulighed er via mail. Der vil som regel altid komme en retur mail (altid forsinket), med undskyld om forsinkelsen, og hvor hun gerne vil høre mere om dig, samtidigt med der bliver lovet guld og grønne skove, og at hun ikke gør det for penge fordi hun elsker sex, så vildt fantastisk lyder det altid. Næste brev du får (eller nr 3) består så af et link til en betalingsside, fordi hun synes det er "nemmere" at holde kontakten der. Vil tro jeg har fået noget der ligner 20 mails lignende den igennem tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, den 8.9.2020 at 02:29:

Det er bare en af de utallige som huserer på AL. De kan som regel spottes ved at deres tekster lyder for godt til at være sandt, og at eneste kontakt mulighed er via mail. Der vil som regel altid komme en retur mail (altid forsinket), med undskyld om forsinkelsen, og hvor hun gerne vil høre mere om dig, samtidigt med der bliver lovet guld og grønne skove, og at hun ikke gør det for penge fordi hun elsker sex, så vildt fantastisk lyder det altid. Næste brev du får (eller nr 3) består så af et link til en betalingsside, fordi hun synes det er "nemmere" at holde kontakten der. Vil tro jeg har fået noget der ligner 20 mails lignende den igennem tiden.

Så fik jeg lige svar tilbage på min mail. Svaret er præcist det jeg forventede ville komme, som i kan se i mit indlæg her fra i går. Det er bare så latterligt hvor mange gange disse lorte fake annoncer huserer på annoncelight.dk.

glæder mig til at møde dig :)
Du må undskylde at der går så lang tid imellem mine svar. Jeg har haft en del overarbejde her på det sidste og jeg bruger min mobil til arbejde, hvor jeg ikke bare kan give mit nummer ud.
Jeg vil rigtig gerne finde ud af mere med dig, men det kunne være meget lettere hvis du kunne 
Så kan jeg skrive tilbage med det samme fra min mobil og vi kan få aftale nærmere. Evt mødes her i løbet af ugen .
Jeg glæder mig til at finde ud af mere med dig og jeg håber at du nyder de andre billeder, som jeg har på min profil :).
Knus Amalie :).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...