Hop til indhold
Frank Laursen

Fræk Skolelærer/Milf

Recommended Posts

Vendelboen skrev, Lige nu:

Jeg vil da ikke håbe , at det var dansk retskrivning , hun skulle undervise i i hendes tid som skolelærer ...

Jeg tænkte lige det samme. En "udannet" skolelærer. Hvis hun mener uddannet, så er det utroligt med de mange stavefejl i annoncen :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, for 14 minutter siden:

Jeg tænkte lige det samme. En "udannet" skolelærer. Hvis hun mener uddannet, så er det utroligt med de mange stavefejl i annoncen :lol:

Tegnsætning er også en mangelvare. Måske er det en gymnastiklærer? Hun har jo skiftet til lagengymnastik. :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 1 minut siden:

Det kan selvfølgelig være hun primært har undervist i botanik, fremfor dansk retstavning :rolleyes:

Måske noget med bier og blomster?

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, for 4 timer siden:

prøv nu og tage ja hatten på..... hun ser da rigtig lækker ud hvis billederne passer..... 

Jo jo, men gør de nu også det? Ikke noget jeg ville sætte mine sparepenge på i hvert fald....;) 

En skolelærer som viser sit ansigt? :rolleyes:

Og så ligner det bare ikke billeder taget i Danmark 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 12 timer siden:

Jo jo, men gør de nu også det? Ikke noget jeg ville sætte mine sparepenge på i hvert fald....;) 

En skolelærer som viser sit ansigt? :rolleyes:

Og så ligner det bare ikke billeder taget i Danmark 

Enig i, at det ikke er normalt at en, med et job, hvor ens ansigt er kendt af mange, vælger at vise billeder med ansigt. Hvor de er taget, kan det være svært at sige. Det minder mest af alt om et hotelværelse. Tineye viser ingen resultater, men det kan være at andre steder gør...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...