Hop til indhold

Recommended Posts

Margo er en dejlig Polsk kvinde med former, og ja det er hende man se på billederne! Hun har de lækreste bryster og en mega dejlig røv. Hun er alt det hun siger i sin annonce og lidt til, for hold kæft hun er fræk. Se annoncen her https://annoncelight.dk/showad/298235

Jeg ankom som aftalt til adressen lidt før kl 12 i dag. Margo var som hun skriver letpåklædt og har det dejligste smil. Jeg kom inden for og fik lov til at tage et kort bad. Hun var hele tiden utroligt sød og imødekommende og efter betaling gik vi oven på.
Jeg havde bestilt en omgang fransk imens hun gav mig prostatamassage og med sin strap-on, og hold nu kæft hun ramte perfekt! Hun fik mig helt op at køre og snakkede frækt til mig imens hun kneppede mig med fingre og senere sin dildo, imens hun suttede min pik. Da jeg var ved at komme gik hun smukt ned i tempo og fik min nydelse til at gå amok, jeg lå og rystede da jeg kom i en super dejlig udløsning/orgasme!

Margo skal jeg klart besøge igen, fuck hun er en dejlig Milf!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...