Hop til indhold
Guest Peter26

Er det det værd?

Recommended Posts

Guest Peter26

Jeg har fået oprettet ny profil igen igen efter lang tids pause inde på sugardaters.dk men er det værd at bruge penge og få premium eller spild af penge og tid? Sidste gang skrev og skrev jeg til forskellige der inde men fin sjældent svar. Hvordan har i andre med det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også selv overvejet at købe premium men synes generelt niveauet de sidste år og tvilsomne (fake) profiler er vokset derinde. Synes generelt også det nye look er ret dårligt og rodet. Så tvivler stadig på jeg gider at bruge 350 kr på 4 ugers premium

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest krampe

Uanset hvor liderlige jeg bliver og uanset hvor længe konen kan holde det varme vand lukket, så bliver det et nej tak til SD herfra.... Du kan jo nærmest få et godt blæs for den pris :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sugardaters er blevet gravist dårligere de sidste par år. Det er mest gamle kendinge hvor en stor del er prostituerede og mange især unge der kun sælger billeder eller forsøger svindel med forudbetaling. 

Det der var kvaliteten ved sugardaters for år tilbage nemlig de nysgerrige unge piger der også er drevet af lyst og spænding, de er stort set væk. Sugardating har med rette fået et ry for at være prostitution og mange piger holder dig væk, og så er der utrolig mange der kun bruger sugardaters på chat... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kbhvest

jeg har været der i næsten 6 år og haft virkelig mange fornøjelser ud af det, 3 faste i mere end 1,5 år og en del i kortere perioder f eks 3 mdr
kun haft en dårlig oplevelse og det var hendes skyld, hun løj om alder , og fortrød hun var på siden
det er hyggeligt så længe det varer. og man skal ikke forvente noget efterfølgende. har dog nu og da fået opringninger fra gamle som manglede lidt til lidt ekstra, fint nok

i denne omgang må jeg sige at jeg får meget nej tak, alligevel har jeg to jeg ser, men til priser som er en del over hvad jeg plejer. til gengæld er der intet tju bang og klokke på
når vi mødes. 
før var de næsten i tøjet inden jeg holdt op med at stønne og ville køres hjem. 
men om det er siden der er anderledes eller om det at jeg giver , næsten dobbelt nu i pris, der forandrer spillet er svært at sige
at mange siger de har piger derinde til 1000 måske 1200 er uforståeligt. så er de ihvertfald ret ligeglad med de ting som jeg går efter, vægt udseende charme ) og en nogenlunde
inteligens
men man har altid skulle være meget tålmodig, jeg får nok kun svar fra hver 25 jeg skriver til og af dem kommer jeg nok kun i snak om kontakt med hver 3 , 
god jagt 
ps i forhold til deres opgradering er jeg totalt i tvivl, har lavet en 2 profil, jeg ledte efter nogle som jeg ikke kunne se om jeg var blokeret af, og det er hel ti kaos
her 3 dage efter, kan jeg med godkendt foto, se profiler. meeen kan se profiler som ikke har været på i mere end 3 måneder , og ingen af de som er på min normale profil
helt i skoven, hvis jeg kun havde den profil, for at lede lidt . ville jeg ikke ende med at betale se scrren shot om det

Ps jeg har aftalt at skype med nogle stykker , og det er faktisk endt med kontakt til 2 som ikke var på siden længere. en tog et halvt år så ville hun 
godt give mig økoblow, det var nok svært at finde på nye videoer at få penge for. Og en anden sagde nej til sex, men ja til videoer, men efter jeg nævnede en pris der var dobbelt så høj, er hun pludseligt med til at mødes og have sex
men det for at sige, at man ikke skal glemme at det er piger som er forsigtige og usikre og forhåbentligt passer godt på sig selv , overfor de helt ublu idioter , og dem er der flest af , på siden, som skriver vil du sutte min pik for 500 kr på hotel. Og som tror det er et godt tilbud ? 
så pas godt på dem !! de er ikke proer 

 

Redigeret af kbhvest
Billede fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige afsluttet SD, først og fremmest pga den nye opgradering, men også fordi det er enormt tidskrævende at skrive med pigerne, og det pisser mig af når jeg har brugt lang tid med at skrive med piger der viser interesse, men hvis de mister interessen ikke vil bruge et par sec på at skrive det og det gælder 90% pigerne, eller hvis man har en aftale de ikke overholder uden at skrive det 2 stk.

Jeg har dog kontakt med en virkelig sød pige som jeg skal ses med i fremtiden.

En anden god oplevelse var da jeg kl 3 om natten fik en besked fra en pige om jeg havde lyst til at besøge hende, en time efter møder jeg en virkelig smuk arabisk udseende pige til en gang virkelig dejlig sex, det blev dog kun den ene gang.

Har været sammen med 3 piger udover dem jeg har nævnt, men det er ikke værd at skrive om da det var som prostituerede hvor det skulle overstås hurtigs muligt.

Det var mine 2 måneder på SD.

Del dette indlæg


Link til indlæg
junglebøffen skrev, den 7.9.2020 at 10:13:

Har lige afsluttet SD, først og fremmest pga den nye opgradering, men også fordi det er enormt tidskrævende at skrive med pigerne, og det pisser mig af når jeg har brugt lang tid med at skrive med piger der viser interesse, men hvis de mister interessen ikke vil bruge et par sec på at skrive det og det gælder 90% pigerne, eller hvis man har en aftale de ikke overholder uden at skrive det 2 stk.

Jeg har dog kontakt med en virkelig sød pige som jeg skal ses med i fremtiden.

En anden god oplevelse var da jeg kl 3 om natten fik en besked fra en pige om jeg havde lyst til at besøge hende, en time efter møder jeg en virkelig smuk arabisk udseende pige til en gang virkelig dejlig sex, det blev dog kun den ene gang.

Har været sammen med 3 piger udover dem jeg har nævnt, men det er ikke værd at skrive om da det var som prostituerede hvor det skulle overstås hurtigs muligt.

Det var mine 2 måneder på SD.

Min oplevelse svarer til din. Man kan finde guld men det tager ufattelig lang tid og man skal mange skuffelser igennem. 

Tænker det også er sådan for pigerne. Kan være de bliver bedre betalt pr gang men medregner de deres tidsforbrug på sd er det ikke bedre aflønnet end et job hos 7eleven 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kontakt med nogle spændende piger og kvinder derinde lige nu, så jeg tager nok 4 uger mere, hvis det bliver nødvendigt, men siden er om muligt blevet langsommere, så det er en lidelse at vente på opdatering af skærmen, så det tekniske gør nok, at jeg stopper derinde 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været lidt on and off siden det startede. I starten var der super mange gode oplevelser, men med tiden forsvandt "naboens" pige der fra, og det blev enten piger man også finder på annoncelight, eller tøser der vil sælge billeder og film.

Samtidig er prisen blevet for dyr, især når der er så langt imellem de oplevelser jeg søger der inde. Som var meget lette at få der inde for 5 år siden, disse kræver nu langt mere held, og arbejde. De sdiste par sex oplevelser der inde har også været meget kedelige, iforhold til hvor lækre oplevelser jeg fandt i starten.

Redigeret af poulhansen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer
poulhansen skrev, for 9 minutter siden:

Har været lidt on and off siden det startede. I starten var der super mange gode oplevelser, men med tiden forsvandt "naboens" pige der fra, og det blev enten piger man også finder på annoncelight, eller tøser der vil sælge billeder og film.

Samtidig er prisen blevet for dyr, især når der er så langt imellem de oplevelser jeg søger der inde. Som var meget lette at få der inde for 5 år siden, disse kræver nu langt mere held, og arbejde. De sdiste par sex oplevelser der inde har også været meget kedelige, iforhold til hvor lækre oplevelser jeg fandt i starten.

Ja, vi savner "naboens" der lige var sluppet ud af forældrenes kontrol og skulle have afprøvet de våde drømme IRL- nu er de også forsvundet fra SD. Hvad er dit bud på hvor de er ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem snakker om mindre årige piger? 

"naboes pige" er ment som de piger der er flyttet til Aalborg for at studerer og er typisk omkring de 20-24 år, der har et sødt og uskyldigt udsegne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...