Hop til indhold

Recommended Posts

Var her til formiddag en tur forbi den spændende Kingi,  har læst anmeldelser om hende og de var alle gode, så nu fik jeg lyst til at besøge hende. 
Hun er bare endnu smukkere og frækkere i virkeligheden end på billeder, hun sutter fantastisk og knalder lige så godt :)

Så ja hun lever helt op til alle de roser hun får og lidt mere til, jeg vil bestemt besøge denne frække kvinde igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Fedtmules bror skrev, den 6.9.2020 at 14:45:

Var her til formiddag en tur forbi den spændende Kingi,  har læst anmeldelser om hende og de var alle gode, så nu fik jeg lyst til at besøge hende. 
Hun er bare endnu smukkere og frækkere i virkeligheden end på billeder, hun sutter fantastisk og knalder lige så godt :)

Så ja hun lever helt op til alle de roser hun får og lidt mere til, jeg vil bestemt besøge denne frække kvinde igen ;)

Sutter hun dybt og vådt:)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 20 timer siden:

Jeg har skrevet til hende et par gange men hun svarede aldrig tilbage.  Måske har hun nok faste kunder?  

Andre der har oplevet det samme? 

/Butterflyman 

Jeg skrev og fik svar inden for 5 min og jeg havde ikke skrevet eller besøgt hende før. Så tror ikke hun har faste kunder som kun er dem der besøger hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey ButterflyMan,

Jeg fik osse meget hurtigt svar, da jeg skrev til hende første gang.

Se, nu ved jeg jo ikke hvordan du har skrevet til hende - og det rager heller ikke mig. ;-)

Men hun gik meget op i, at - som jeg iøvrigt altid gør til pigerne - havde kort præsenteret mig selv, oplyst hvor jeg havde fundet hende,  foreslået dag og tid og hvor længe jeg ønskede at blive.

Så hvis ikke du har gjort ovenstående, så gi’ det et skud. - hun ligefrem roste mig for det.

 

/Diego10

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været hos Kingi mange gange og det er altid et sikkert kort at trække. Købte 45 min da jeg elsker kys, massere af dem, og så kan man lige så godt give 200 mere, opgraderer fra 30-45. Tager altid et bad hos hende og kan næsten ikke vente med at komme ud af badet og hen og kysse lidenskabeligt med hende stående på gulvet. Og det er max intenst lige fra start. Hun kysser så lækkert - masser af tunge og bare nok af det. Hun skal faktisk også nomineres  under den tråd det er lige nu “store naturlige bryster i Kbh” - de er virkelig dejlige - store bløde men samtidig faste og sidder super godt.
 

Og hun kan huske en når man kommer igen. Dejligt vedkommende. Hun ved at jeg elsker at hun laver knæfald og sutter mens vi stadig står foran sengen. Og dette er også en af hendes spids kompetencer. Hun sutter så skønt så man virkelig kan mærke det uden det overhovedet bliver for hårdt. Faktisk lige som jeg kan lide det - fast og igen... lige så meget jeg gerne vil ha. Og det er derfor jeg kommer igen og igen til Kingi - det er mere end nok af det jeg kan li - de skønneste våde tungekys og alt det økoblow tiden tillader - derfor altid 45 min. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Persiskhingst

Hun ser også dejlig ud . Kysser hun i disse corona tider ?  Er fransk uden eller med kondom .?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Persiskhingst skrev, den 13.10.2020 at 16:31:

Hun ser også dejlig ud . Kysser hun i disse corona tider ?  Er fransk uden eller med kondom .?

Det er kendt viden at det går lige på synet at onanerer for meget. Kom du hellere afsted og kig i min kommentar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildsvinet skrev, den 12.10.2020 at 20:29:Købte 45 min da jeg elsker kys, massere af dem, og så kan man lige så godt give 200 mere, opgraderer fra 30-45. 

Er kys da med i 45 min. for 1000 kr.? Synes ikke det fremgår af hendes priser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har snart et par fridage som bla. skal bruges til pige besøg. Har længe luret på hende og med de gode ting man også læser om hende, så må det snart være på tide at aflægge hende et besøg. Ved i om hun tilbyder at man kommer i hovedet på hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elte
Wolfman skrev, den 20.10.2020 at 22:34:

Har snart et par fridage som bla. skal bruges til pige besøg. Har længe luret på hende og med de gode ting man også læser om hende, så må det snart være på tide at aflægge hende et besøg. Ved i om hun tilbyder at man kommer i hovedet på hende? 

Det gjorde hun i al fald sidst jeg besøgte hende (mere end et år siden). Tog hende i doggy indtil jeg var på kanten, hvorefter hun var så elskværdig at gå på knæ og tage en facial til den helt store guldmedalje. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...