Hop til indhold
Mr_T

Sprøjteorgasmer

Recommended Posts

Hej

Der er noget der undrer mig. Nu har jeg med 3 forskellige prøvet at de fik sprøjteorgasme (hvilket er SUPER frækt og dejligt), men - jeg kan dårlig tage æren, for jeg nåede dårligt at røre ved hende.

Den ene gang var med en Thai massør, hvor hun sad på mit ben og hun havde nærmest lige sat sig, da hun sprøjtede ud over mig.

En anden var da jeg satte mine læber til hende, sprøjtede hun mig i ansigtet.

Så nu er mit spørgsmål -hvordan fa.. gør de det?

Håber i kan svare, og forstår, hvad jeg mener. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Aner  ikke  hvordan  de  gør  det. 

Jeg  sprøjter  lettest  hvis  jeg  bliver  finger-kneppet, men  der  er  ingen  garanti  og  det  skal  gøres  på  en  bestemt  måde. 

Har  et  par  gange  fået  sprøjteorgasme, ved  at få  pik,  både  vaginalt  og  analt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil da også mene at der skal en form for stimuli til - og Drop nu det pis, med at drikke vand, for NEJ, det er ikke urin ...

Har oplevet flere gange, at det er lykkes ved oralsex, samt samtidig at give stimuli på klitoris.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Jeg tror mange kan sprøjte uden at få orgasme. Jeg kender ihvertfald nogle stykker der kan. Det er faktisk således lidt misvisende at kalde det en sprøjteorgasme. , når der ikke medfølger en orgasme men kun sprøjt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Følgende er blot  bygget på min sparsomme erfaringer i forhold et større og mere generelt billede.

For mit vedkommende findes der tisse-orgasmes og sprøjte-.orgasmer.    Ved sidst nævnte kommer væsken inde fra fissen.    Lidt i forlængelse af @Lady C  indlæg er det faktisk mit indtryk, at der kan medfølge orgasme ved de to måder, med der kan også blot være tale om sprøjteri uden orgasme-lignende effekt.

Som @Nemtøs   skriver er det også min erfaring, at "voldsom" fingerknep lettest frembringer sprøjte-orgasme.   Man skulle måske tro, at det for "sprøjte-piger" føltes som de vildeste orgasmer.  Uden at generalisere er det faktisk mit indtryk at klitoris orgasmer føltes mere intense for mange kvinder.  Om det passer ved jeg ikke, men logisk kunne det godt være, at hvis stimulering opbygges over længere tid, så føltes det som en større eksplosion :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 5 timer siden:

Jeg tror mange kan sprøjte uden at få orgasme. Jeg kender ihvertfald nogle stykker der kan. Det er faktisk således lidt misvisende at kalde det en sprøjteorgasme. , når der ikke medfølger en orgasme men kun sprøjt ;)

<3Tja. Det er en af de ganske få ting jeg har tilgode at opleve.

Håber da at opleve det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 15 timer siden:

Jeg tror mange kan sprøjte uden at få orgasme. Jeg kender ihvertfald nogle stykker der kan. Det er faktisk således lidt misvisende at kalde det en sprøjteorgasme. , når der ikke medfølger en orgasme men kun sprøjt ;)

Tror du har ret, at det er det, som sker. Fordi hvis jeg giver sprøjteorgasmer med stort set kun min tilstedeværelse, tror jeg der var flere kvinder, der ville følge efter mig i Netto. :P

Med mine oplevelser opfatter jeg bestemt heller ikke noget, der ligner orgasme - udover sprøjtet. Anede bare ikke, at I kvinder kunne det. Tak for svaret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SødSur
Nemtøs skrev, for 19 timer siden:

Jeg  sprøjter  lettest  hvis  jeg  bliver  finger-kneppet, men  der  er  ingen  garanti  og  det  skal  gøres  på  en  bestemt  måde. 

 

Men er det en egentlig orgasme eller er det noget nogle kvinde kan eller kan det være begge dele? Har spurgt een og hun sagde det er noget hun kan gøre, men ikke nogen egentlig orgasme? Nogle tilbyder også sprøjteorgasme for ekstra betaling? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
SødSur skrev, for 1 time siden:

Men er det en egentlig orgasme eller er det noget nogle kvinde kan eller kan det være begge dele? Har spurgt een og hun sagde det er noget hun kan gøre, men ikke nogen egentlig orgasme? Nogle tilbyder også sprøjteorgasme for ekstra betaling? 

For  mig  er  det  en  meget  intens  og  givende  oplevelse,  som nogen  gange  opleves  som  en  kraftig  orgasme. 

Jeg  kan  ligesom  andre  ikke  sprøjte  på  kommando,  eller  ved  bestemte  tryk/berøringer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 19 timer siden:

Jeg tror mange kan sprøjte uden at få orgasme. Jeg kender ihvertfald nogle stykker der kan. Det er faktisk således lidt misvisende at kalde det en sprøjteorgasme. , når der ikke medfølger en orgasme men kun sprøjt ;)

Ren og skær Liderlighed måske??:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 12 timer siden:

For  mig  er  det  en  meget  intens  og  givende  oplevelse,  som nogen  gange  opleves  som  en  kraftig  orgasme. 

Jeg  kan  ligesom  andre  ikke  sprøjte  på  kommando,  eller  ved  bestemte  tryk/berøringer. 

Kan du give dig selv? Besøger en Q der bedst kan selv. 
jeg har kun havs held ved at kunne en gang, ved oral, og der hjalp hun også til med et par finger :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
B-ande skrev, for 12 minutter siden:

Kan du give dig selv? Besøger en Q der bedst kan selv. 
jeg har kun havs held ved at kunne en gang, ved oral, og der hjalp hun også til med et par finger :biggrin:

Kun  sket  en  enkelt  gang  ved  hjælp  af  dildo ( rabbit-typen  som  også  stimulere  klitoris)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må se om jeg ikke kan få lært teknikken, syntes det er så frækt og elsker om smage :biggrin: bare ikke så mange der tilbyder det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en bolleveninde, som jeg ser nu og da. En fin lille (sort) nips. Hvis vi er i byen og går hjem og boller, får hun nok orgasme, men ikke sprøjteorgasme. Hvis der er masser af berøringer, klap i numsen og kys i løbet af aftenen, skal der ikke meget mere end et pust til, før hun sprøjter, når vi kommer hjem. Hun sprøjter  så en  del, men det kræver som sagt en vis "opbygning" over hele aftenen. Hun kan så også uden den lange opbygning, det kræver bare en hel del arbejde med fingre, tunge osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vica Velvet

Åh for mig handler det om, at jeg kender min krop virkelig godt. Jeg er rimelig groundet i den og derfor er stimuli af virginal karakter ikke en absolut nødvendighed, så længe jeg er i stemning og er afslappet i relationen. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vica Velvet skrev, for 1 time siden:

Åh for mig handler det om, at jeg kender min krop virkelig godt. Jeg er rimelig groundet i den og derfor er stimuli af virginal karakter ikke en absolut nødvendighed, så længe jeg er i stemning og er afslappet i relationen. :-) 

Kunne være man skulle se og få besøgt dig :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vica Velvet
B-ande skrev, for 16 minutter siden:

Kunne være man skulle se og få besøgt dig :biggrin:

Du skal være så velkommen ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vica Velvet skrev, den 8.9.2020 at 10:18:

Åh for mig handler det om, at jeg kender min krop virkelig godt. Jeg er rimelig groundet i den og derfor er stimuli af virginal karakter ikke en absolut nødvendighed, så længe jeg er i stemning og er afslappet i relationen. :-) 

Det lyder spændende .. og er måske præcis det, som jeg har oplevet. Vil du smide et par ord mere på? Vil det sige, at du kan sprøjte, uden at der bliver rørt ved dig - bare fordi du kan? Eller hvordan? :) Og det er vel ikke en orgasme? (Måske er jeg blevet ENDNU mere forvirret :D)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg har den her ting med løfter jeg ikke kan holde. Fx kan jeg 97% af tiden deepthroate men så er der lige de 3% hvor det ikke lykkes, og derfor lover jeg det ikke til nogen. 

Det er lidt sådan med sprøjteorgasmer for mig, bare nærmere en 30% succesrate, så det bliver slet slet ikke lovet. Det der skal til for mig er en blanding af opbygget liderlighed og den rigtige berøring. Jeg skal virkelig være der hvor mine sanser er overstimulerede, og min partner bare ved lige hvad han laver. Det vil sige de to fingre formet som en krog som bevæger sig frem og tilbage/op og ned afhængigt af hvordan man ser på det, som rammer mit g-punkt og bare går til den. Aller bedst er det hvis de også presser ned udvendigt på samme sted samtidig. Og så sker lige sprøjteorgasmen næppe mere end en gang om dagen for mig - eller, måske flere gange mens man er i gang, men kun ved et møde. 

Men når alt det er sagt, får jeg ikke selv noget særligt ud af sprøjtet, det er lidt anti-klimatisk, ved mig er det bare for syns skyld ;) Derfor er det heller ikke noget jeg som sådan finder det spændende at arbejde med - på mig selv. 

Nogle piger mærker det som en orgasme, andre gør ikke. Sådan er vi bare så forskellige. Jeg havde engang en trekant med en pige (og en mand). Hun var så tændt, at min partner blot lige skulle røre ved hendes klit så sprøjtede hun ned på gulvtæppet. Jeg har ikke tal på hvor mange gange hun sprøjtede (det var også første gang det lykkedes mig at give en pige sprøjteorgasmer, men det behøver jeg vist ikke være så stolt af lige ved hende :D), men sengen tørrede først dagen efter. Jeg vil gerne tro på, at hun kunne garantere en sprøjteorgasme på bestilling. Det kunne jeg godt blive lidt misundelig over. På den anden side må det være besværligt hvis det altid sker. Desværre er hun ikke prof. 

Sprøjteorgasmen, så vidt jeg husker, er for øvrigt ikke tis, men væsken kommer fra blæren og det kan føles som om man skal tisse fordi punktet ligger op af urinrøret. Den indvendige gør bare en drivvåd mens den udvendige er den der sprøjter i en stråle. En sprøjte orgasme kan faktisk også være tør - dvs. dem som oplever det som en orgasme, kan få den ved samme teknik uden at det involverer oceaner af væske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, 1 time siden:

Jeg har den her ting med løfter jeg ikke kan holde. Fx kan jeg 97% af tiden deepthroate men så er der lige de 3% hvor det ikke lykkes, og derfor lover jeg det ikke til nogen. 

Det er lidt sådan med sprøjteorgasmer for mig, bare nærmere en 30% succesrate, så det bliver slet slet ikke lovet. Det der skal til for mig er en blanding af opbygget liderlighed og den rigtige berøring. Jeg skal virkelig være der hvor mine sanser er overstimulerede, og min partner bare ved lige hvad han laver. Det vil sige de to fingre formet som en krog som bevæger sig frem og tilbage/op og ned afhængigt af hvordan man ser på det, som rammer mit g-punkt og bare går til den. Aller bedst er det hvis de også presser ned udvendigt på samme sted samtidig. Og så sker lige sprøjteorgasmen næppe mere end en gang om dagen for mig - eller, måske flere gange mens man er i gang, men kun ved et møde. 

Men når alt det er sagt, får jeg ikke selv noget særligt ud af sprøjtet, det er lidt anti-klimatisk, ved mig er det bare for syns skyld ;) Derfor er det heller ikke noget jeg som sådan finder det spændende at arbejde med - på mig selv. 

Nogle piger mærker det som en orgasme, andre gør ikke. Sådan er vi bare så forskellige. Jeg havde engang en trekant med en pige (og en mand). Hun var så tændt, at min partner blot lige skulle røre ved hendes klit så sprøjtede hun ned på gulvtæppet. Jeg har ikke tal på hvor mange gange hun sprøjtede (det var også første gang det lykkedes mig at give en pige sprøjteorgasmer, men det behøver jeg vist ikke være så stolt af lige ved hende :D), men sengen tørrede først dagen efter. Jeg vil gerne tro på, at hun kunne garantere en sprøjteorgasme på bestilling. Det kunne jeg godt blive lidt misundelig over. På den anden side må det være besværligt hvis det altid sker. Desværre er hun ikke prof. 

Sprøjteorgasmen, så vidt jeg husker, er for øvrigt ikke tis, men væsken kommer fra blæren og det kan føles som om man skal tisse fordi punktet ligger op af urinrøret. Den indvendige gør bare en drivvåd mens den udvendige er den der sprøjter i en stråle. En sprøjte orgasme kan faktisk også være tør - dvs. dem som oplever det som en orgasme, kan få den ved samme teknik uden at det involverer oceaner af væske. 

Hej Nanna :D

1000 tak for din beskrivelse - jeg kan VIRKELIG mærke, at du har gjort dig umage. 

Jeg synes at en kvinde der får SprøjteORGASME er SUPER frækt.. Man kan mærke at det hele går på hende, og hun mister kontrollen. Men nu hvor jeg skriver det - så er der vel ikke så stor forskel på en "almindelig" orgasme, hvor hun mister kontrollen - udover selvfølgelig sprøjteriet. :wub: Hmnn.. Måske er jeg bare en, der godt kan lide at forkæle og yde, så hun nyder maksimalt.

Måske også derfor at jeg har startet spørgsmålet i den her tråd - Føler mig jo snydt, når nogen "får orgasme" uden at jeg gør spor. På den anden side, så er det stadig lidt frækt. Måske er jeg bare mand - og svær at gøre tilfreds :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Mr_T skrev, for 24 minutter siden:

Hej Nanna :D

1000 tak for din beskrivelse - jeg kan VIRKELIG mærke, at du har gjort dig umage. 

Jeg synes at en kvinde der får SprøjteORGASME er SUPER frækt.. Man kan mærke at det hele går på hende, og hun mister kontrollen. Men nu hvor jeg skriver det - så er der vel ikke så stor forskel på en "almindelig" orgasme, hvor hun mister kontrollen - udover selvfølgelig sprøjteriet. :wub: Hmnn.. Måske er jeg bare en, der godt kan lide at forkæle og yde, så hun nyder maksimalt.

Måske også derfor at jeg har startet spørgsmålet i den her tråd - Føler mig jo snydt, når nogen "får orgasme" uden at jeg gør spor. På den anden side, så er det stadig lidt frækt. Måske er jeg bare mand - og svær at gøre tilfreds :P

Sådan er det nok for dem af os som ikke får dem så let, vi tænker lidt for meget over dem :P
Altså, for mig føles det jo ikke som sådan som en orgasme, så for mig er der STOR forskel på sprøjte orgasme og klitorgasme, men jeg kan ikke benægte at en sprøjteorgasme involverer at slippe al kontrol - fordi det føles lidt som om man skal tisse, skal man virkelig slippe sig selv og give efter for at få den (for det med at tisse i sengen stræber vi jo normalt efter at undgå). 

Sprøjtet er jo synligt, det er klart at det tænder - går I mænd ikke altid og snakker om hvor visuelt stimulerede I er? ;) Her er det ultimative bevis på den effekt I har på kvinden. Jeg ville også ønske at det var lettere for mig at få, det ville da være praktisk. 

Men! Til dit spørgsmål: Hvis en kvinde sprøjter blot ved berøring eller nærmest uden, så kan du stadig være glad, for det betyder højst sandsynligt at hun er vildt tændt, og det er da også fedt at vide, selv hvis det ikke har så meget med dine tekniske skills at gøre. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vica Velvet
Mr_T skrev, den 10.9.2020 at 12:14:

Det lyder spændende .. og er måske præcis det, som jeg har oplevet. Vil du smide et par ord mere på? Vil det sige, at du kan sprøjte, uden at der bliver rørt ved dig - bare fordi du kan? Eller hvordan? :) Og det er vel ikke en orgasme? (Måske er jeg blevet ENDNU mere forvirret :D)

Hej Mr_T.

Det vil jeg gerne prøve på, om end at det kan være en smule besværligt at beskrive :-D Ja stort set, det har taget enorm lang tid, at komme dertil hvor jeg kender min krop så godt. Hmm altså jeg kan ligesom gejle mig selv op, mens jeg laver indvendige knibeøvelser- Jeg kommer selvfølgelig meget mere med berøring, men jeg behøver ingen fingre eller andet ind. Jeg reagere klart  kraftigt med et klap på missen :-D

Jeg vil kalde det en orgasme, da det er en dejlig og rar fornemmelse, modsat en klitoris orgasme som er mere "kildende". 

Ved godt mit svar er en smule vag, men det er virkelig svært at beskrive, hvordan autonomien indefra lige fungere :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vica Velvet skrev, for 28 minutter siden:

Hej Mr_T.

Det vil jeg gerne prøve på, om end at det kan være en smule besværligt at beskrive :-D Ja stort set, det har taget enorm lang tid, at komme dertil hvor jeg kender min krop så godt. Hmm altså jeg kan ligesom gejle mig selv op, mens jeg laver indvendige knibeøvelser- Jeg kommer selvfølgelig meget mere med berøring, men jeg behøver ingen fingre eller andet ind. Jeg reagere klart  kraftigt med et klap på missen :-D

Jeg vil kalde det en orgasme, da det er en dejlig og rar fornemmelse, modsat en klitoris orgasme som er mere "kildende". 

Ved godt mit svar er en smule vag, men det er virkelig svært at beskrive, hvordan autonomien indefra lige fungere :-D

Hey søde

Må jeg klappe dig på missen:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vica Velvet
AlfaN skrev, for 2 timer siden:

Hey søde

Må jeg klappe dig på missen:biggrin:

ha ha  be my guest;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...