anallover 0 Skrevet 7. Maj, 2013 Som skrevet tidligere ser det virkelig ud til, at der er kommet et klassested med transer i det midtjyske. TS Sabrina, TS Tayra, TS Malizia og nu denne sag: shemalewiki.com/?type=page&id=859&itemid=1652 massage.side6.dk/transangela Af forgængerne nåede jeg desværre kun at besøge Tayra, men vil anstrenge mig for at komme forbi Angela inden hun smutter igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zack 1 Skrevet 8. Maj, 2013 Som skrevet tidligere ser det virkelig ud til, at der er kommet et klassested med transer i det midtjyske. TS Sabrina, TS Tayra, TS Malizia og nu denne sag: shemalewiki.com/?type=page&id=859&itemid=1652 massage.side6.dk/transangela Af forgængerne nåede jeg desværre kun at besøge Tayra, men vil anstrenge mig for at komme forbi Angela inden hun smutter igen. http://www.ashemaletube.com/model/700/l ... capri.html billederne snyder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anallover 0 Skrevet 15. Maj, 2013 Muligt at hun ikke er Luciana DiCapri, men transen på billederne på shemale.wiki (de øverste af dem) og dem på side6.dk er den man møder i huset i Thorning. For jeg har nemlig været der :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monty 120 Skrevet 16. Maj, 2013 Hej. Hvordan var hun så at være sammen med, var det pengene værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg