Hop til indhold
udinaturen

Maya i Randers .. Fræk oplevelse!

Recommended Posts

Jeg besøgte her til aften Maya i Randers. Hun er en kvinde, som jeg normalt ikke ser mig om efter på gaden. Men der var alligevel et eller andet over hendes billeder og SMS'erne der gjorde jeg blev fristet. 

https://annoncelight.dk/showad/257986

Det var let at få en aftale på plads, et par sms'er frem og tilbage, og så var aftalen i hus. Selve stedet er egentlig ok diskret, ingen ved hvad der foregår bag dørene. 

Maya er en kvinde med former, og jeg har personligt været til petite kvinder igennem de fleste år. Men jeg trængte til noget nyt, og det fik jeg sørme også!

Maya var klædt på til fræk leg med høje hæle og sort tætsiddende undertøj. Jeg bliver taget med ind og tog pr. automatik et bad først, og efter badet gik det ellers bare stærkt med 30 minutter (positivt). Hun sutter som en drøm, dybt med skiftende tempo. Vi kommer igennem flere forskellige stillinger, men det frækkeste er nok da jeg kommer hende i munden til sidst .. fuck det var lækkert! Jeg spørger om jeg må komme hende i munden, hvor svinger "mmmhh" med min pik i munden.  Jeg tror ikke at jeg har kommet så meget før .. Det er bestemt ikke sidste gang, at vi skal ses. Hun er røv fræk!

Redigeret af udinaturen
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...