Hop til indhold
afløbsrenseren

Hvis uheldet er ude......

Recommended Posts

Guest går ned på knæ
afløbsrenseren skrev, for 23 minutter siden:

Hejsa.

Hvis uheldet er ude......og man har været uforsigtig ( et fjols )    er der steder hvor man kan få testet om man har fået en kønssygdom...anonymt og evt få medicin hvis nødvendigt ???? 

 

ens egen læge har jo tavshedspligt. Og ingen udover dem i dit lægehus har adgang til journalerne, og må kun slå dig op ved din egen henvendelse

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det afhænger af hvad du skal testes for. Men Bispebjerg har stadig åbent for patienter uden CPR nummer, uden tidsbestilling dog kun 1 time pr. dag.
Konsultation gratis, men man skal betale for behandling, hvis det er uden CPR (som jeg forstår det).

https://dk.treated.com/koenssygdomme/bliv-testet-for-koenssygdomme#RegionHovedstaden

 

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 2 timer siden:

Hejsa.

Hvis uheldet er ude......og man har været uforsigtig ( et fjols )    er der steder hvor man kan få testet om man har fået en kønssygdom...anonymt og evt få medicin hvis nødvendigt ???? 

 

 

frisk fyr skrev, for 1 time siden:

Mener man kan komme uden at bestille tid på bispebjerg, men ved ikke om man stadig kan.

Man kan komme til at stå i verdens værste kø på Bispebjerg. Det er ubetinget bedst at bestille tid. Evt. medicin kommer på receptserveren.

Har været der et par gange med falske symptomer, men aldrig hvor jeg reelt har været smittet med noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK

Vil lige korrigere jer ;-)

Pt kan man ikke bare dukke op på bisbebjerg pga corona, der skal bestilles tid og der er tider at få hvis man har symptomer på noget eller i risiko for at være smittet.

Ventetiden når man har bestilt tid er maks 30 min, så det er til at overkomme.

Har du mistanke om feks klamydia gonera så husk at der skal gå 3 uger fra smitte risiko før at prøven er pålidelig.

Hiv 4 uger

syfilis 12 uger .

Held og lykke :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SødSur

Søg Gentofte og kønssygdomme, klinik 1

De har drop-in 3 gange om ugen, uden tidsbestilling. 

Kan også være en god ide, at bede dem om, at de også tester for mycoplasma. De gør det ikke som standard. 

Held og lykke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
SødSur skrev, 1 time siden:

Søg Gentofte og kønssygdomme, klinik 1

De har drop-in 3 gange om ugen, uden tidsbestilling. 

Kan også være en god ide, at bede dem om, at de også tester for mycoplasma. De gør det ikke som standard. 

Held og lykke 

skal stadig gå 3-4 uger .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Lægen og medicin via lægen - oftest vil der stå “mod betændelse” på medicinen - kom afsted i en fart og pas på dig og andre fremover :) 

dbh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ihvertfald se at det fremgår på sundhed.dk, når jeg logger på de gange som jeg er testet. Der så test for seksuelle overførte sygdomme. Men det kræver selvfølgelig anvendelse af nemid. Men ikke særlig diskret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...