Hop til indhold
Want More 6

Ser du sådan ud?

Recommended Posts

"Ser du ud som på billederne?".

Det spørgsmål er jeg blevet stillet et par gange, og undrer mig:shock: 

"Ja, det gør jeg!" er det korte, simple og ærlige svar. Men straks gribes jeg nærmest af frygt. Hvad nu hvis han ikke synes det når han dukker op?.... Hvad hvis han mener der er snydt med dem? Hvad faen stiller jeg så op?

Nu ér jeg jo ikke, som det tydeligt fremgår, ikke en vimmer model med små 56 kg at fremvise. Men en normal (Hvad end det er) kvinde, med lidt bløde former at gribe fat i under dansen. Dét er ved gud ikke noget jeg har tilføjet i Photo shop. 

Nok derom. Altså........ Spørgsmålet undrer og stresser mig. Kan nogen forklare hvorfor det overhovedet bliver stillet? Er der meget snyd med billederne i annoncerne? Er det et generelt "herre spørgsmål"? Eller........ Ser jeg total underlig ud:lol::wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie

Nu kan jeg ikke svare på om du ser totalt underlig ud, da jeg ikke lige kan lure hvor du gemmer din annonce :P 

Men bare efter 5-10 minutters luren på forummet her, bliver det ret tydeligt at misvisende billeder er 'normalt'. Alt lige fra retouchering af en tattoo eller to, til den glatte 'barbiehud', og hen i 10-15+ år gamle billeder er en risiko, når en herre besøger en pige. Kan ikke lige huske at jeg selv er blevet spurgt om 'jeg ser sådan ud', men jeg tror mange oplever det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er utroligt meget snyd med billederne. Jeg har anmeldt over 100 profiler der har stålet billeder. Og hvis billederne ikke er stjålne, så er de normalt så gamle at de ikke længere ligner den person man møder. Det er et kæmpe problem at billederne ikke er af dem de giver sig ud for at være. Som udgangspunkt er jeg nu begyndt at regne med at den person jeg mødes med ikke er den person på billederne.

Og ikke for at fornærme dig, hvis du skrev tilbage til mig at du så ud som den på billederne, ville jeg ikke bliver overrasket over at det ikke var dig på billederne, stadigvæk, for du har jo bare svaret at du ligner den på billedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Want More 6 skrev, Lige nu:

Men hvad faen får de ud af det, ud over sure besøgende??

Jeg vil gætte på at de falske billeder lokker kunderne til. Når manden så er der, så regner den pågældende GP vel med at mandens liderlighed i de fleste tilfælde overtrumfer overraskelsen over at virkeligheden ikke stemmer med billederne.

En anden forklaring kan være at den pågældende GP der bruger falske/ andres billeder gør det fordi hun ikke vil genkendes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Want More 6 skrev, for 2 minutter siden:

Men hvad faen får de ud af det, ud over sure besøgende??

Kunder, massere af kunder, desværre :(

mænd besøger jo gp’eren for at få en service. 
Åbner der er person, som ikke er tilsvarende den på billedet. Så har en to muligheder. 


1. Du kan informere omkring, at det var ikke, hvad du havde forventet. Vende om, og begynde en ny (måske lang) søgning. 
 

2. Give personen en chance. Måske er hun jo meget sød. Og giver en helt fantastisk sevice. 
 

Her slår “lille”-hjernen mange gange til, og man går med ind. 
For det meste er servicen elendig (da de ikke skal stå til ansvar for ægte billeder) og næste gang kan de desværre lave samme nummer, med nye falske billeder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
Want More 6 skrev, for 6 minutter siden:

Men hvad faen får de ud af det, ud over sure besøgende??

I forhold til standard photoshop, som tit er lig med 'barbiehuden', får pigen klart mere diskretion. Det ser også bedre ud på en klinikhjemmeside at alle billederne er nogenlunde samme stil. Hvis du har unikke tatoveringer, modermærker, vil du ikke blive genkendt ud fra dine billeder. 

Derudover så er vi jo lækre, skønne mennesker, som sælger sex eller erotisk massage, så når først manden er inde af døren er det svært for ham at gå. Mange har nok oplevet at det endda ikke gjorde så meget, selv hvis billederne var decideret stjålede, fordi at pigen viste sig at være super sød og pæn. Der kan ihverfald ikke være alt for store konsekvenser når det er så udbredt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Want More 6 skrev, 1 time siden:

Hvad nu hvis han ikke synes det når han dukker op?.... Hvad hvis han mener der er snydt med dem? Hvad faen stiller jeg så op?

Du skruer charmen på og siger han får 10 min extra, hvis han ikke kan komme 2 gange ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJVest skrev, for 36 minutter siden:

Der er utroligt meget snyd med billederne. Jeg har anmeldt over 100 profiler der har stålet billeder. Og hvis billederne ikke er stjålne, så er de normalt så gamle at de ikke længere ligner den person man møder. Det er et kæmpe problem at billederne ikke er af dem de giver sig ud for at være. Som udgangspunkt er jeg nu begyndt at regne med at den person jeg mødes med ikke er den person på billederne.

Og ikke for at fornærme dig, hvis du skrev tilbage til mig at du så ud som den på billederne, ville jeg ikke bliver overrasket over at det ikke var dig på billederne, stadigvæk, for du har jo bare svaret at du ligner den på billedet.

Og ikke for at fornærme dig, hvis du skrev tilbage til mig at du så ud som den på billederne, ville jeg ikke bliver overrasket over at det ikke var dig på billederne, stadigvæk, for du har jo bare svaret at du ligner den på billedet.

ØHHH.... Jamen det GØR jeg jo.. Hvad skulle jeg ellers svare? Enten ligner jeg, eller også gør jeg vel ikke...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste mænd er sgu nok bange for at afvise tøsen, og går derfor med til det alligevel. 

Jeg er ikke en af dem, skal det lige siges, men jeg har da tit oplevet at jeg har fået besøg af en fake, og har nu aldrig mødt en der ser bedre ud end hende jeg troede jeg skulle møde :rolleyes:

Jeg sender dem straks tilbage og finder en ny. 

Men nogle af dem bliver godt nok hidsige når man afviser dem :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SødSur
Want More 6 skrev, for 1 time siden:

Men hvad faen får de ud af det, ud over sure besøgende??

Har fået fortalt fra en uGP at “falske billeder er mænds egen skyld, sagde at skandinaviske mænd er så høflige at de bliver selvom billeder er falske/redigeret til næste ukendelighed.” Hun havde selv tidligere brugt falske billeder. 
Billed + dansk avis, så plejer billede at være ok 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Want More 6 skrev, for 6 timer siden:

Øøøøøhhhh TheJVest.

 Hvad skulle jeg ellers svare?

Enten ligner jeg, eller også ligner jeg vel ikke...

Du kunne vel bare svare at det er dig på billederne. Har oplevet en pige der lidt lignede den på billedet, men ikke var den der var på billedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er to piger, som jeg er meget glad for. Begge får rigtig gode anmeldelser herinde.

Den ene har en masse photoshoppede billeder, der nok er af hende men hun ser jo ikke sådan ud. Her var det dejligt at møde hende og se at der gemte sig et varmt og kærligt menneske bag den reklame.

Den anden søde pige har ingen billeder, men skriver at man bare kan gå hvis man ikke kan lide det man ser. Hun siger at de få der går også er dem hun gerne vil slippe for.

Kh. Nyde

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 14 timer siden:

Kan vi få et link til de billed i snakke om så vi også kan give vores besyv med 

Jeg ved ærlig talt ikke hvordan man gør..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal ikke uddybe hvem jeg har skrevet om, men hvis du vores 6-ede trådstarter har en annonceprofil og et brugernavn er vi nok en del IT-kyndige, der kan sætte et link ind... Hvis vi altså må fo TS og EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...