Hop til indhold

Thaimassage kruså

Featured Replies

Skrevet

Tja faldt lige over denne annonce https://annoncelight.dk/showad/300945 og glemte at tænke..

Var lige i området og fik lyst. Hende på billede 3 og 4.

Fik lavet en aftale med ydelse og pris og at det var hende som var der.

Ankommer til stedet og det var ikke hende som åbner, hvis det var så er billederne 20-25 år gamle.

Ydelse og pris var heller ikke som aftalt.

Jeg burde være gået, men.    

Kan ikke anbefale stedet.

Skrevet

Tænkte også jeg var heldig, da jeg var forbi for 3 uger siden -der var en afløser på;-) gg

Skrevet
Asp.73 skrev, for 13 timer siden:

Tja faldt lige over denne annonce https://annoncelight.dk/showad/300945 og glemte at tænke..

Var lige i området og fik lyst. Hende på billede 3 og 4.

Fik lavet en aftale med ydelse og pris og at det var hende som var der.

Ankommer til stedet og det var ikke hende som åbner, hvis det var så er billederne 20-25 år gamle.

Ydelse og pris var heller ikke som aftalt.

Jeg burde være gået, men.    

Kan ikke anbefale stedet.

og for din oplysning , saa er jeg ret saa sikker paa at billede 2 og 3  er Shemale Kara  som efter sigende er et sted i Krusaa !!!

Skrevet
tronheim skrev, for 1 time siden:

og for din oplysning , saa er jeg ret saa sikker paa at billede 2 og 3  er Shemale Kara  som efter sigende er et sted i Krusaa !!!

Tronheim, du har ret. Har skrevet med dem og fået oplyst at "pigen" hedder Cara.

Skrevet

ja , og du kan gaa ind under  www.shemalewiki.com    hun /han er at finde under navnet Kara masser af billeder til sammenligning .

Tatovering paa benet er den samme .

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.