Asp.73 23 Skrevet 5. September, 2020 Tja faldt lige over denne annonce https://annoncelight.dk/showad/300945 og glemte at tænke.. Var lige i området og fik lyst. Hende på billede 3 og 4. Fik lavet en aftale med ydelse og pris og at det var hende som var der. Ankommer til stedet og det var ikke hende som åbner, hvis det var så er billederne 20-25 år gamle. Ydelse og pris var heller ikke som aftalt. Jeg burde være gået, men. Kan ikke anbefale stedet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 5. September, 2020 Tænkte også jeg var heldig, da jeg var forbi for 3 uger siden -der var en afløser på;-) gg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 6. September, 2020 Asp.73 skrev, for 13 timer siden: Tja faldt lige over denne annonce https://annoncelight.dk/showad/300945 og glemte at tænke.. Var lige i området og fik lyst. Hende på billede 3 og 4. Fik lavet en aftale med ydelse og pris og at det var hende som var der. Ankommer til stedet og det var ikke hende som åbner, hvis det var så er billederne 20-25 år gamle. Ydelse og pris var heller ikke som aftalt. Jeg burde være gået, men. Kan ikke anbefale stedet. og for din oplysning , saa er jeg ret saa sikker paa at billede 2 og 3 er Shemale Kara som efter sigende er et sted i Krusaa !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
joenne01 10 Skrevet 6. September, 2020 tronheim skrev, for 1 time siden: og for din oplysning , saa er jeg ret saa sikker paa at billede 2 og 3 er Shemale Kara som efter sigende er et sted i Krusaa !!! Tronheim, du har ret. Har skrevet med dem og fået oplyst at "pigen" hedder Cara. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 6. September, 2020 ja , og du kan gaa ind under www.shemalewiki.com hun /han er at finde under navnet Kara masser af billeder til sammenligning . Tatovering paa benet er den samme . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 86 Skrevet 6. September, 2020 Her er Karas annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg