Hop til indhold
Rolias

Hotgirl2020 i Aalborg

Recommended Posts

Jeg skulle have besøgt Sonia https://annoncelight.dk/showad/285926 men på trods af aftale i god tid, så blev det ìkke til noget, hun havde arbejdet om natten og var først klar til aften.

Så frem med telefonen og en lille sød polsk pige kikkede på mig, med dejlige øjne.

Et opkald, blev konverteret til sms og en aftale var hurtigt på plads.

https://annoncelight.dk/showad/303388

Beskrivelse og billeder passer, hun er cute og nuttet, jeg tror ikke hun har været i gamet så længe, for hun virker meget naturlig. Alder kan godt være korrekt, jeg tænkte den er lidt højt sat.

Købte fuld pakke, men på trods af det, var det gummi med (blow) og heller ikke den frække afslutning.

Jeg kan godt leve med det, men min kammerat kunne ikke lide størrelsen af hendes kondomer, så han gad ikke rigtigt være med - hvis din kammerat er lidt mere end en skoledreng så medbring egne kondomer.

Sexen var dejlig også hendes kys. Det er længe siden, jeg har været sammen med så lille en krop, så det var sjovt. Der manglede lidt akrobatik, men det var min kameraets skyld.

Gentagelse, ja det er jeg sikker på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rolias skrev, for 22 timer siden:

 

Købte fuld pakke, men på trods af det, var det gummi med (blow) og heller ikke den frække afslutning.

Jeg kan godt leve med det, men min kammerat kunne ikke lide størrelsen af hendes kondomer, så han gad ikke rigtigt være med - hvis din kammerat er lidt mere end en skoledreng så medbring egne kondomer.

Sexen var dejlig også hendes kys. Det er længe siden, jeg har været sammen med så lille en krop, så det var sjovt. Der manglede lidt akrobatik, men det var min kameraets skyld.

Gentagelse, ja det er jeg sikker på.

Tak for din anmeldelse Rolias. 

Du er en overbærende mand. Jeg må indrømme at det havde ødelagt en hel del af stemningen, hvis jeg var lovet superfransk, og der så alligevel bliver rullet gummi på - især når man har betalt ekstra for at det skulle være uden! 

Hun var faktisk en pige, som jeg havde bestemt mig for at kigge efter, hvis hun skulle dukke op lidt længere sydpå..... men gider bare ikke en diskussion om hvad der står og ikke står en en piges annonce, så streger hende bare på listen igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ret almindeligt dejlig på den gode måde, tror hun er rodet ind i dette af nød. Jeg tror det var derfor jeg slappede af, jeg ville bare gerne have en god oplevelse ovenpå den første svipser.

Jeg har ikke så meget erfaring med øst-piger, men jeg var rigtig glad bag efter. En sød pige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klinge skrev, den 6.9.2020 at 14:50:

Er hun på samme sted som Sonia og de andre polske piger ?

Jeg ved desværre ikke hvor de holder til, havde hørt at der var flere piger der, og tlnkte også på at besøge en af veninderne.

Dette var en rolig 2 værelses lejlighed, jeg tror hun var alene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rolias skrev, for 5 timer siden:

Jeg ved desværre ikke hvor de holder til, havde hørt at der var flere piger der, og tlnkte også på at besøge en af veninderne.

Dette var en rolig 2 værelses lejlighed, jeg tror hun var alene.

Ja, Bea holder til et helt andet sted end Sonia m.fl. 

Og en andel del af byen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...