Hop til indhold
TorbenMadsen

Sugardaters forbrugeroplysning

Recommended Posts

Jeg oprette en fake profil for en pige på 23 med et attraktiv ansigts billede og slake mål. Beskederne vælte ind cirka 1 ny besked i minuttet. Og selv om jeg svarede kort og hurtigt var det ikke muligt at følge med, antallet voksede og jeg kom aldrig til bunds.

Når jeg forsøgte at holde mig til at skrive med en bestemt forsvandt hans beskeder i mængden. Det virker som det problem er blevet større med det nye site hvor jeg oplever det er sværere end før at skrive med en bestemt. 

Så der er intet at sige til ikke alle unge piger svare og at svar er ret korte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, 1 time siden:

Så der er intet at sige til ikke alle unge piger svare og at svar er ret korte. 

Det er også derfor at når jeg kontakter en SB på siden, skriver at jeg er klar over at SB får mange beskeder og jeg håber at jeg kan skille mig ud i

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor pokker opretter du en fake profil! Og det billede du har brugt - har hun sagt OK til det. 

Der skrives ofte om hvor surt det er med fake profiler og piger der ikke bruger egne billeder her. Ja forstår ikke hvorfor en mand så selv gør det - og sikke spild af tid for alle dem der har skrevet til profilen, og endda fået svar fra en mand. Snyd med snyd på!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer
FritidsQ skrev, for 18 minutter siden:

Hvorfor pokker opretter du en fake profil! Og det billede du har brugt - har hun sagt OK til det. 

Der skrives ofte om hvor surt det er med fake profiler og piger der ikke bruger egne billeder her. Ja forstår ikke hvorfor en mand så selv gør det - og sikke spild af tid for alle dem der har skrevet til profilen, og endda fået svar fra en mand. Snyd med snyd på!

Så-så rolig nu. Det er jo gjort i en god sags tjeneste for at se på hvordan det ser ud på den anden side

Målet helliger midlet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, 1 time siden:

Så-så rolig nu. Det er jo gjort i en god sags tjeneste for at se på hvordan det ser ud på den anden side

Målet helliger midlet :-)

Aaaaaaaah

Han har jo opdaget noget som ingen vidste i forvejen.  Var det sket på EG, var han blevet smidt ud.  Det er faktisk sket før.  Jeg synes det er fint nok, at være lidt nysgerrig omkring at hvad sker der bag "scenen"

Hvis man virkelig vil vide noget, er det nok mere effekt og bedre at få skabt en venskabelig relation til nogle kvinder i branchen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bare skørt, og @TorbenMadsen har mistet retten til at brokke sig over fake profiler på sugardaters  ;)

SnowmanDK skrev, for 5 timer siden:

Det er også derfor at når jeg kontakter en SB på siden, skriver at jeg er klar over at SB får mange beskeder og jeg håber at jeg kan skille mig ud i

Det kan jo også være "hun" ikke svarer fordi det er @TorbenMadsen eller en der har fået samme geniale idé, du sidder og bruger tid på... hvilket selvfølgeligt er bedre end hvis de svarer... igen det er skørt.

Redigeret af EksilKøbenhavner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kbhvest

har lavet en ny profil, og ser kun måneder gamle profiler, ingen online overhovedet ?? tror sgu der er noget galt derinde , noget fake , da jeg ser masser af online på min gamle profil

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FritidsQ skrev, for 5 timer siden:

Hvorfor pokker opretter du en fake profil! Og det billede du har brugt - har hun sagt OK til det. 

Der skrives ofte om hvor surt det er med fake profiler og piger der ikke bruger egne billeder her. Ja forstår ikke hvorfor en mand så selv gør det - og sikke spild af tid for alle dem der har skrevet til profilen, og endda fået svar fra en mand. Snyd med snyd på!

Jeg er helt enig med dig. Derfor havde jeg også kun profilen i 4 timer efter den var godkendt af adm, hvorefter jeg slettede den igen. Billedet var et redigeret billede af en pige fra en amerikansk reklame. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kbhvest skrev, for 25 minutter siden:

har lavet en ny profil, og ser kun måneder gamle profiler, ingen online overhovedet ?? tror sgu der er noget galt derinde , noget fake , da jeg ser masser af online på min gamle profil

 

Jeg har også oplevet at kunne skrive med profiler som ikke er vist online. Der er problemer med sitets opdateringer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 timer siden:

Aaaaaaaah

Han har jo opdaget noget som ingen vidste i forvejen.  Var det sket på EG, var han blevet smidt ud.  Det er faktisk sket før.  Jeg synes det er fint nok, at være lidt nysgerrig omkring at hvad sker der bag "scenen"

Hvis man virkelig vil vide noget, er det nok mere effekt og bedre at få skabt en venskabelig relation til nogle kvinder i branchen. 

Min erfaring med pigerne på sugardaters er at de lukker helt af eller lyver så snart man spørger ind til deres "forretning". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kbhvest
EksilKøbenhavner skrev, for 6 timer siden:

Og det syntes du ikke er suuuuper underligt?

Det kan være du og @kbhvest har en date snart... Det bliver da lidt akavet.

ha ha, næppe, var inde og se på min nye profil fra i går, der var en som var på i dag, de andre var på for en uge siden eller mere end 3 måneder siden
det her må koste dem kassen, jeg vil da aldrig betale for det
men derfor tænker jeg også over at min gamle profil, siger mange er online osv, er de alle fake, men faktisk har jeg jo mødt to i den sidste måned så , men alligevel
alle de tak har ingen interesse, hvem er de, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FritidsQ skrev, den 5.9.2020 at 16:31:

Hvorfor pokker opretter du en fake profil! Og det billede du har brugt - har hun sagt OK til det. 

Der skrives ofte om hvor surt det er med fake profiler og piger der ikke bruger egne billeder her. Ja forstår ikke hvorfor en mand så selv gør det - og sikke spild af tid for alle dem der har skrevet til profilen, og endda fået svar fra en mand. Snyd med snyd på!

Jeg er så træt af beskyldninger om at være fake, fordi jeg ikke svarer eller reagerer - enten tids nok, eller overhovedet. Men det tror da faen at mændene bliver lidt hurtige i spyttet og fortvivlede sind, når noget som dette forekommer. 
Enig med FritidsQ: det er sgi lidt som at skære halen af hunden, og fodre den med den. Underligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samanthas Fun World skrev, for 8 timer siden:

Jeg er så træt af beskyldninger om at være fake, fordi jeg ikke svarer eller reagerer - enten tids nok, eller overhovedet. Men det tror da faen at mændene bliver lidt hurtige i spyttet og fortvivlede sind, når noget som dette forekommer. 
Enig med FritidsQ: det er sgi lidt som at skære halen af hunden, og fodre den med den. Underligt. 

Min pointe med at lave profilen var netop at få et indtryk af pigernes virkelighed. Og jeg forstår godt det næsten er umuligt at svare alle mænd der skriver og det er svært at holde fast i samtalen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du trænger da til at få lidt ro på igen med alle de beskeder der tikkede ind på din fake profil. Hermed en stående invitation til at låne min profil, så kan du sidde og gabe og kede dig over den manglende aktivitet der er i min ind/ud bakke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...