Hop til indhold

Recommended Posts

Barbara har været her næsten hele sommeren. Mere end to måneder med en gudinde iblandt os?

En tak og en hyldest må være på sin plads.

Først Glostrup, så Rødovre, så Nørrebro og så atter Rødovre magisk forvandlet af Barbara til Shangri-La, Nangijala, Tír na nÓg og Nangijala igen!

Oh, at tage trinene det sidste stykke op til døren og vide, at bag den venter Barbara. Hvis ikke det er porten til Paradis!

Barbara er uendeligt ciseleret skønhed af marmorglimtende perlemor mod ibenholt.

Barbara er velduft som linned tørret i den blideste forårsbrise fra blomstrende frugthegn.

Barbara er kys med passionsfrugtens sødme og saft på tungen.

Barbara er berøringer som ild, som en bueskytte der med brændende hede glædespile spænder strengen til bristepunktet.

Barbara er skælvende sanselighed som det graciøst sammensnoede blad fra skovbregnen, der efter regnen folder sig ud i den intense forårssols sidste kostbare timer, før trækronernes nyudsprungne løv lukker lyset ude.

Barbara er den evigt lysende sommernats ungdom og latter: blændende sofistikeret, vild, vidende og varm. Spinkle hænder i mine, mens slanke strofer strejfer mine ører.  

Barbara er en magisk nøgle til den port, der ellers er forseglet for længst, men bag hvilken min ungdom og mine længsler findes.

Barbara er en magisk nøgle til min underbevidstheds døre med alle de drifter og drømme, som hverdagens krav ellers fortrænger.

Barbara er.

Barbara er i den grad!

Jeg for mit vedkommende er blot så uendeligt taknemmelig for, at hun for en stund får mig til at føle det samme:

At jeg lever og er.

Større gave bliver intet menneske forundt.

Tak for en fortryllende sommer, Barbara ☥

Cobham ☥

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virkelig flot skrevet, og hvor ville Barbara dog være stolt over at få sådan en kærlighedserklæring, så besøg hende igen og læs det op for hende :-) Det er jo rent kærstebrev.

uanset at det er vildt flot skrevet, så er der ikke meget anmeldelse som andre kan bruge til noget, men så er det da godt at der ligger en del andre anmeldelser som man kan bruge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Barbarasmile1

Thats an amazing writing and perfectly expressed. Hopefully out of this darkness we are all in will come more light and compassion  and care .

thank you <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er faktisk mig der har skrevet det indlæg @cobham tager æren for nu. Han har bare rettet en lillebitte smule i mit oprindelige skriv. Hvor der i mit originale manuskript står “Barbaras tissekone”, står der nu kun “Barbara”. 
 

Det er sidste gang jeg sender noget til korrektur hos den gangster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 4 timer siden:

@Harran var du virkelig så fuld i morges - eller havde du endnu ikke fået gnedet søvnen ud af øjnene - så du ikke kunne se, at det allerførste ord i @cobhams utroligt gennemførte kærlighedserklæring selvfølgelig var et link til netop... Barbara Smile :-) :-) :-)

;-)

I øvrigt er BS (ikke at forveksle med en vis tidligere mandlig tv-stjerne) I min optik simpelthen grænsende til det ultimativt perfekte... selv hendes telefonnummer ville jeg ønske var mit... 91 92 92 90...!

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 19 timer siden:

...var du virkelig så fuld i morges...

Nope. Men hvis nogle skulle have lyst til at søge på annoncenummeret, så dukker den smukke kærlighedserklæring ikke op - og det er jo synd.

Så jeg satte blot linket i sin fulde længde ind, så det er muligt for folk af få den frem, hvis man prøver at søge. 

Integrerede link er selvfølgelig meget pænere at se på i tekst, men de er ikke særlig hjælpsomme for dem der leder efter anmeldelser.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den ‎05‎-‎09‎-‎2020 at 14:52:

Det er faktisk mig der har skrevet det indlæg @cobham tager æren for nu. Han har bare rettet en lillebitte smule i mit oprindelige skriv. Hvor der i mit originale manuskript står “Barbaras tissekone”, står der nu kun “Barbara”. 
 

Det er sidste gang jeg sender noget til korrektur hos den gangster. 

skriv lige et link hvor du har skrevet det samme, for hvis det er rigtigt så er hen jo totalt til grin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SødSur
underdog40 skrev, den 5.9.2020 at 14:52:

Det er faktisk mig der har skrevet det indlæg @cobham tager æren for nu. Han har bare rettet en lillebitte smule i mit oprindelige skriv. Hvor der i mit originale manuskript står “Barbaras tissekone”, står der nu kun “Barbara”. 
 

Det er sidste gang jeg sender noget til korrektur hos den gangster. 

Hold kæft, det er meget længe siden jeg har grinet så godt ! God humor - TAK

Del dette indlæg


Link til indlæg
oldguy49 skrev, for 4 timer siden:

skriv lige et link hvor du har skrevet det samme, for hvis det er rigtigt så er hen jo totalt til grin

Det er desværre ikke muligt, da jeg har skrevet det i hånden. Men du kan komme en tur forbi hvor jeg bor. Det ligger lige mellem mit oprindelige manuskript til Star Wars (som George Lucas stjal fra mig) og udkastet til Forrest Gump, som jeg tabte i et slag kina-skak til Winston Groom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Barbarasmile1
underdog40 skrev, den 7.9.2020 at 10:53:

Det er desværre ikke muligt, da jeg har skrevet det i hånden. Men du kan komme en tur forbi hvor jeg bor. Det ligger lige mellem mit oprindelige manuskript til Star Wars (som George Lucas stjal fra mig) og udkastet til Forrest Gump, som jeg tabte i et slag kina-skak til Winston Groom. 

I thought you wrote it “The notebook “ ...:mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...