Hop til indhold
McFarlane

Migræne af at læse annonce

Recommended Posts

Guest går ned på knæ
McFarlane skrev, for 23 minutter siden:

Er jeg den eneste der måtte give op og lægge mig med en voldsom hovedpine, efter at have læst denne annonce? :D

https://annoncelight.dk/showad/281777

Screenshot_20200904_233830.jpg

Det er bare en udenlands pige der bruger google oversæt. Er ikke fordi vedkommende er dum. Men den er nu lidt sjov. Husker engang, jeg skulle spille smart overfor en ruæner og brugte google oversæt. Det blev til mange lattermilde stunder fra hendes side og fra min, når hun fortalte hvad, det egentlig var jeg havde sagt

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, 1 time siden:

Det er bare en udenlands pige der bruger google oversæt. Er ikke fordi vedkommende er dum. Men den er nu lidt sjov. Husker engang, jeg skulle spille smart overfor en ruæner og brugte google oversæt. Det blev til mange lattermilde stunder fra hendes side og fra min, når hun fortalte hvad, det egentlig var jeg havde sagt

Samme her, en blanding af at skulle spille smart og være småforelsket og brugte oversættelsesprogram til ungarsk! Kontant afregning i form af grin over den gang usammenhængende vrøvl det resulterede i. Dog endnu værre, siddet og læst højt fra et dameblad, og samme pige nægtede at anerkende at det overhovedet var hendes sprog ! 

Tilbage til annoncen, det er da formildende at hun selv skriver at det nok er bedst at kommunikere med hende på engelsk, italiensk eller spansk. Peger måske også i retning af, at hun rent faktisk er uafhængig af lokale "formidlere". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
autobahn skrev, for 13 timer siden:

Samme her, en blanding af at skulle spille smart og være småforelsket og brugte oversættelsesprogram til ungarsk! Kontant afregning i form af grin over den gang usammenhængende vrøvl det resulterede i. Dog endnu værre, siddet og læst højt fra et dameblad, og samme pige nægtede at anerkende at det overhovedet var hendes sprog ! 

Tilbage til annoncen, det er da formildende at hun selv skriver at det nok er bedst at kommunikere med hende på engelsk, italiensk eller spansk. Peger måske også i retning af, at hun rent faktisk er uafhængig af lokale "formidlere". 

Netop. Tror hun er så uafhængig af andre som man nu kan være i hendes sted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...