Hop til indhold

Recommended Posts

Var i går aftes/nat på besøg på seductiongirls hos Jennifer. Var meget nervøs da den sødeste petit kvinde kom ind i sit røde sæt kom ind, wow hun var så lækker. Men jeg fik et bad inden vi skulle hygge, startede stille og roligt hvor hun styrede det da jeg var meget genert over at få lov til at være sammen med den skønne kvinde, men hendes BJ var så lækkert og var så frækt at kunne se hende i øjenene imens, fik spurgt om en 69er som var himmelsk. Sluttede af med sex i forskellige positioner til jeg til sidst kom. Efter det lå vi og snakkede om forskellige ting. 
 

Det hele var en dejlig oplevelse med en skøn kvinde som jeg bestemt gerne vil møde igen;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uhh.. Jamen selv mange tak for et hammer hyggeligt besøg;).. Jeg nød bestemt vores stund og undskylder at du måtte finde dig i min sorte humor til at bryde isen:lol::P.. 

Og som sagt så du altid velkommen tilbage.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jeg glad for, du skal på ingen måde undskylde sort humor, der er ikke noget så sjovt som dårlig/sort humor :D jeg er nok mere mig selv næste gang, ja vil rigtig gerne komme på besøg hos dig igen og få mere tid og nærvær sammen med dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Fedtmules bror godt du havde en fin oplevelse med Jenni. 

Men denne tråd er lidt sjov. Havde du nu, som helt nyindmeldt på EG, lavet et lignende opslag om en pige som ikke er så kendt på EG så var du blevet anklaget for falsk markedsføring osv. Men i og med Jenni er "kendt ansigt" og oven i købet svarer dig, så vil det nok ikke ske, for hun mangler ikke ligefrem roser på dette forum :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 53 minutter siden:

@Fedtmules bror godt du havde en fin oplevelse med Jenni. 

Men denne tråd er lidt sjov. Havde du nu, som helt nyindmeldt på EG, lavet et lignende opslag om en pige som ikke er så kendt på EG så var du blevet anklaget for falsk markedsføring osv. Men i og med Jenni er "kendt ansigt" og oven i købet svarer dig, så vil det nok ikke ske, for hun mangler ikke ligefrem roser på dette forum :D

Du har ret.. Men jeg synes generelt at de tråde hvor det er nyoprettede og hvor flertallet føler det er fake der er der mange flere grunde end bare en nyoprettet profil.. Dårligt oversat og med direkte gentagelse af ordlyden i annoncen f.eks.. 

Plus de generelt kommer lige efter en dårlig eller middelmådig anmeldelse.. Dem burde jeg faktisk ikke have en eneste af herinde i hvertfald:P.. Jeg skal her helt ærligt indrømme at jeg engang i mellem "Eroguider" mig selv herinde:ph34r::lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Gamle Greve skrev, for 2 timer siden:

Ser man det ! Jeg må vist hellere tage min Shakespeare med, så vi kan få os en snak om missekatte ;-) 

Så kan vi tage en filosofisk samtale om platons hulelignelse i samme omgang:P.. Eller tage den en anden gang:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...