Hop til indhold
GIANT COCK

Anmeldelse af Wild Debra

Recommended Posts

Efter den særdeles gode omtale kørte jeg en tur til Odense for at besøge Debra. Mine forventninger var høje efter at have læst den positive omtale af hende. Jeg må sige mine høje forventninger desværre ikke helt blev indfriet. Jeg bestilte en time til 1.200 kr. og det var da egentligt ok, men synes bare hun virkede lidt kedelig og slet ikke så lækker som hendes billeder viser. Hun har en lidt drenget og androgyn krop, der efter min mening, mangler former. Meget smal hele vejen ned. ....nå, ja jeg kan godt lide den berømte guitarform hos en kvinde.....og dette var mere klarinet eller blokfløjte.

Jo, hun gjorde da hvad hun kunne, men det virkede lidt kedeligt og standartiseret det hele. Måske er hun også ved at være træt af os liderlige mænd, der hele tiden kontakter hende.  Stedet er ok diskret på en svalegang i et socialt boligbyggeri meget tæt på Nyborgvej i Odense.

Pigen: 6/10

Sex: 6/10

Sted: 7/10

Pris: 7/10

Tror sgu jeg er ved at være lidt kræsen :-) .....nok fordi jeg ved, hvad der efterhånden findes af skønne glædespiger DK.

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Martin1234

Det lader til at vi har haft ret forskellige besøg af Debra :) Eller også har du bare bedre referencer end mig :D 

Vi har i hvert fald forskellige smag for kvinder, da jeg virkelig synes at Debra er lækker, men smag kan jo være meget forskellig fra person til person.

Jeg vil heller ikke betegne mit besøg som noget der overhovedet ligner standardiseret og slet ikke kedeligt! Vi havde god kemi og jeg fik en passioneret omgang GFE.

Det kan være at du har ramt en dårlig/travl dag hvor servicen måske ryger på autopilot? 

Da jeg besøgte hende var det om middagen og forstod det som at jeg var dagens første kunde, hvilket jo også kan spille ind.

En ting jeg dog ikke kan sætte mig ind i, i din anmeldelse, er hendes pris? 1200 kr for en time med tunge kys og super fransk er da ret billigt - I hvert fald for Aarhus standarder. Det er kun thai massage der kan matche de priser og det er noget andet. 

Så måske er du bare kræsen ;)

Redigeret af Martin1234

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bommer

Så fik jeg også besøgt Debra og wow sikke en oplevelse. Jeg kan ikke kende trådstarters oplevelse. Hun er kønnere i virkeligheden end på hendes billeder. Og hvis man som mig er til en slank pige med en fræk fast bagdel, super dejlige ægte bryster, så er hun bare perfekt. Selve agten har jeg heller ikke noget at udsætte på, super indlevelse og man følte sig som den
vigtigste i verden for hende.

Bedste oplevelse i meget meget lang tid. Hun skal helt sikkert besøges igen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin1234 skrev, for 10 timer siden:

En ting jeg dog ikke kan sætte mig ind i, i din anmeldelse, er hendes pris? 1200 kr for en time med tunge kys og super fransk er da ret billigt - I hvert fald for Aarhus standarder.

Han skriver vel også at det egentlig er en ok pris.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Martin1234
Bommer skrev, for 14 timer siden:

Så fik jeg også besøgt Debra og wow sikke en oplevelse. Jeg kan ikke kende trådstarters oplevelse. Hun er kønnere i virkeligheden end på hendes billeder. Og hvis man som mig er til en slank pige med en fræk fast bagdel, super dejlige ægte bryster, så er hun bare perfekt. Selve agten har jeg heller ikke noget at udsætte på, super indlevelse og man følte sig som den
vigtigste i verden for hende.

Bedste oplevelse i meget meget lang tid. Hun skal helt sikkert besøges igen ;)

Glad for at det ikke kun mig der har haft en god/heldig oplevelse :D Hvis hun kommer tættere på mig eller jeg skal Odense igen, så vil 100% besøge hende igen!

22 cm and thick skrev, for 12 timer siden:

Han skriver vel også at det egentlig er en ok pris.

Jooh, men er uenig i 7/10 for 1 time med super fransk og tunge kys med en ung og fit kvinde :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin1234 skrev, for 11 timer siden:

Jooh, men er uenig i 7/10 for 1 time med super fransk og tunge kys med en ung og fit kvinde :) 

Hvis det er "value for money" han mener er 7/10 i en ellers middelmådig oplevelse vil jeg nok give dig ret. Men samtidig skriver han også at han måske bare er ved at være kræsen - ja, så det sgu lidt svært at vide hvor meget man skal ligge i anmeldelsen.
Er man vant til kun at drikke "Grand Cru" rødvin kan alt andet rødvin være godt til prisen, man giver bare ikke drikke det fordi man er bedre vant. Det samme gør sig måske gældende for vore alle sammens ellers så søde piger. ;)
Omtalte "tøs" ser sgu også ret lækker ud i mine øjne, men billederne siger jo bare intet om hendes performance. 

P.S. Glæder mig til snart at besøge min "Grand Cru" pige. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Debra får 7/10 netop fordi jeg synes det var en middelmådig oplevelse....tror også jeg var påvirket af de særdeles gode anmeldelser af hende....troede vist det blev juleaften og så blev det kun 1. søndag i advent...havde bare forventet noget mere... For 200-300 kr mere har jeg oplevet meget mere nærvær og personlighed. F.eks. hos Lille blondine....sikke en personlighed......hun er vist lige spot on for mig :-) . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...