Hop til indhold
Guest Rust in Peace

På afvæning med Isabel

Recommended Posts

Guest Rust in Peace

Har en ambition om helt at lade være med at besøge gp’er - og besøger derfor de piger der forventligt giver de værste oplevelser (det er i hvert fald det jeg bilder mig selv ind). I dag var det Isabel der skulle besøges. Isabel er perfekt til afvæning, for hun tager sig til hovedet med det samme og siger at hun har ondt. Ingen øjenkontakt, trist ansigtsudtryk og en krop der på ingen måder ligner billederne. Var da også på gaden igen efter 20 min. af de aftalte 45 min. Det var nu helt og aldeles mit valg.

Så ja, brændte 1.000kr af i dag, men tænker på alle dem jeg har sparret ved at have mistet lysten til købesex i mange måneder fremover.

God weekend derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt valg, en af de piger med den værste track record :)

Har hørt der i rødovre skulle være en hel rede af den type, go for it!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Juan Pedersen skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor læser folk ikke om hende inden kun dårlige anmeldelser

Fatter ikke folk gider bruge penge på hende

Læs nu lige hvad RiP faktisk skriver.....detox;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest theanonymous

Jeg vil næsten vove og påstå at man selv er uden om det, når man vælger de piger der tager 300 kr for 15 minutter.

Jeg tager heller ikke på McDonalds og forventer at få service på niveau med Alchemist.

Derudover er der sikkert også langt større chance for at være sammen med en handlet pige, når du vælger piger

med disse priser.

:)

 

Beklager men pris og service hænger altid sammen.

Redigeret af theanonymous

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SødSur
Rust in Peace skrev, for 5 timer siden:

jeg har sparret ved at have mistet lysten til købesex i mange måneder fremover

Melder du tilbage og lader os vide, hvor lang tid kuren virkede? Tror du har fat i noget rigtigt : ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Isabel for 4 år siden. Værste oplevelse hidtil, det her ligegyldige, Jeg gider ikke dette og skal bare overstås. Efter 5 min, not cum not cum?. Jeg svare de bare no not cum, og gik. Billederne er af hende men meget kraftigt fotoshoppede, symd for pigen når hun holder på med noget hun tydlig is ikke vil.  Så drop hende gutter

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 15 timer siden:

Har en ambition om helt at lade være med at besøge gp’er - og besøger derfor de piger der forventligt giver de værste oplevelser (det er i hvert fald det jeg bilder mig selv ind). I dag var det Isabel der skulle besøges. Isabel er perfekt til afvæning, for hun tager sig til hovedet med det samme og siger at hun har ondt. Ingen øjenkontakt, trist ansigtsudtryk og en krop der på ingen måder ligner billederne. Var da også på gaden igen efter 20 min. af de aftalte 45 min. Det var nu helt og aldeles mit valg.

Så ja, brændte 1.000kr af i dag, men tænker på alle dem jeg har sparret ved at have mistet lysten til købesex i mange måneder fremover.

God weekend derude.

Tak og i lige måde (med den gode weekend). God anmeldelse, den rammer sådan set hovedet på sømmet med alle de anmeldelser jeg tidligere har set af netop den pige. Udover at det selvfølgelig er bondefangeri (ikke at du er en bonde der er blevet fanget.....) af kunder, så er det jo synd for pigen.

Nå men, din humor i den situation er helt i top. Thumbs up

Del dette indlæg


Link til indlæg
theanonymous skrev, for 14 timer siden:

Beklager men pris og service hænger altid sammen.

Beklager, men du fatter ikke en hat. Trådstarter ved, hvad han gik ind til, og din generalisering passer altså slet ikke altid. Især er der mange i det dyre segment, som leverer dårligt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 17 timer siden:

Har en ambition om helt at lade være med at besøge gp’er - og besøger derfor de piger der forventligt giver de værste oplevelser (det er i hvert fald det jeg bilder mig selv ind). I dag var det Isabel der skulle besøges. Isabel er perfekt til afvæning, for hun tager sig til hovedet med det samme og siger at hun har ondt. Ingen øjenkontakt, trist ansigtsudtryk og en krop der på ingen måder ligner billederne. Var da også på gaden igen efter 20 min. af de aftalte 45 min. Det var nu helt og aldeles mit valg.

Så ja, brændte 1.000kr af i dag, men tænker på alle dem jeg har sparret ved at have mistet lysten til købesex i mange måneder fremover.

God weekend derude.

God anmeldelse, pakket fint ind i en humoristisk tone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest theanonymous
Advarsel skrev, for 16 timer siden:

Beklager, men du fatter ikke en hat. Trådstarter ved, hvad han gik ind til, og din generalisering passer altså slet ikke altid. Især er der mange i det dyre segment, som leverer dårligt.

 

Læs igen "og besøger derfor de piger der forventligt giver de værste oplevelser (det er i hvert fald det jeg bilder mig selv ind)."

Kom igen

Redigeret af theanonymous

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
theanonymous skrev, for 7 timer siden:

Læs igen "og besøger derfor de piger der forventligt giver de værste oplevelser (det er i hvert fald det jeg bilder mig selv ind)."

Kom igen

Jeg vidste udemærket hvad jeg gik ind til... eller kendte i hvert fald risikoen. Lever fint med at det var lige så ringe som frygtet og ikke så godt som håbet.

God tone derude - mit indlæg er bestemt ikke ment som et oplæg til mudderkastning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Helt Reel skrev, for 12 timer siden:

Prøv med nogle ældre thai damer der ikke har vasket kusse :D

- ved nu ikke om Isabel havde fået den vasket. Det virkede som om hun lige var stået op og egentlig helst ville blive liggende der. Var dog ikke nede og lugte efter...

Del dette indlæg


Link til indlæg
theanonymous skrev, den 6.9.2020 at 03:01:

Læs igen "og besøger derfor de piger der forventligt giver de værste oplevelser (det er i hvert fald det jeg bilder mig selv ind)."

Kom igen

Hvad mener du? Det er jo netop det jeg siger? RiP vidste hun leverer en dårlig oplevelse og opsøgte det bevidst. Det er dit første indlæg i tråden, der netop ikke giver mening i det lys. Du behøver ikke komme igen, for alle vi andre kan godt se det - jeg tænkte bare du selv havde misset det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje
Rust in Peace skrev, den 4.9.2020 at 17:23:

Har en ambition om helt at lade være med at besøge gp’er - og besøger derfor de piger der forventligt giver de værste oplevelser (det er i hvert fald det jeg bilder mig selv ind). I dag var det Isabel der skulle besøges. Isabel er perfekt til afvæning, for hun tager sig til hovedet med det samme og siger at hun har ondt. Ingen øjenkontakt, trist ansigtsudtryk og en krop der på ingen måder ligner billederne. Var da også på gaden igen efter 20 min. af de aftalte 45 min. Det var nu helt og aldeles mit valg.

Så ja, brændte 1.000kr af i dag, men tænker på alle dem jeg har sparret ved at have mistet lysten til købesex i mange måneder fremover.

God weekend derude.

 Kinky Flagellant .............

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...