Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det ser ud som om der er kommet et nyt thaisted i Vedelsgade i Vejle.

Nogle der kan bidrage med erfaringer derfra?

Skrevet

Det ser ud som om der er kommet et nyt thaisted i Vedelsgade i Vejle.

Nogle der kan bidrage med erfaringer derfra?

@ Stein

Du kunne jo ta' en for "holdet"..... ;)

Skrevet
  • Author

Det gør jeg gerne, og det gør jeg formentlig imorgen. Men derfor er jeg stadig interesseret i andres erfaringer, bl.a. om hvilken engel man skal søge og hvilken man skal undgå

Skrevet
  • Author

@ Stein

Du kunne jo ta' en for "holdet"..... ;)

Så har jeg været der.Der kommer en anmeldelse.

Skrevet

Så har jeg været der.Der kommer en anmeldelse.

Jeg var dernede i onsdags og det var sgu ikke godt...

Blev vist ind i et rum af en køn ung pige og glædede mig til massagen m.m.

Hun forsvandt ud af rummet og ind kom en kvinde midt i trediverne - vil jeg tro.

Hun sagde ikke et ord og masserede meget hurtigt. Efter måske 20 minutter, blev jeg bedt

om at vende og efter kun 5 minutter på ryggen kom spørgsmålet om HJ. Sagde dumt ja tak

med det samme (500 i alt) og hun gik i gang med at en maskinoplevelse så ringe og man måtte ikke pille..... Efter 35 minutter stod jeg på gaden igen. Kommer der ikke igen....

• 7 months later...
Skrevet

Jeg var dernede i onsdags og det var sgu ikke godt...

Blev vist ind i et rum af en køn ung pige og glædede mig til massagen m.m.

Hun forsvandt ud af rummet og ind kom en kvinde midt i trediverne - vil jeg tro.

Hun sagde ikke et ord og masserede meget hurtigt. Efter måske 20 minutter, blev jeg bedt

om at vende og efter kun 5 minutter på ryggen kom spørgsmålet om HJ. Sagde dumt ja tak

med det samme (500 i alt) og hun gik i gang med at en maskinoplevelse så ringe og man måtte ikke pille..... Efter 35 minutter stod jeg på gaden igen. Kommer der ikke igen....

Fint det kommer frem så gider jeg ikke bruge tid  og penge på det....

Skrevet

fint det kommer frem så vil jeg ikke bruge penge på det...ligesom det bare handler om hurtige penge....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.