Hop til indhold
Shemale lover

God thaimassage i Hamburg?

Recommended Posts

Shemale lover skrev, den 4.9.2020 at 14:11:

Er der nogen, der har erfaringer med thaimassage (b2b og gerne sex) i Hamburg? Er der nogen, I vil anbefale? Hvad er prisniveauet? Og er der nogen steder med ladyboys? På forhånd tak.

Der findes selvfølgelig thailandske massage kvinder i Hamborg, men priserne på thai er som regel højere end priserne på europæiske kvinder. Hvis du er interesseret i thai, så tag til Aarhus, Vejle eller Fredericia, hvor kvaliteten og priserne på thai tit kan være bedre end i Tyskland.

Men hvis du vil til Hamburg, så spring for alt i verden Reperbahn over, det er ikke værd at bruge hverken tid eller penge på. Der kan være udmærket at drikke en øl ved en kneipe på Reperbahn, men lad det blive ved det.

Jeg plejer at bruge https://www.modelle-hamburg.de/ til at søge på, og da byen har et supergodt S-togssystem, er det nemt at komme rundt. Niveauet af falske billeder og svindel og bedrag er lavere end her i DK, og jeg har aldrig på nogen måde følt mig truet af alfonser, rockere eller andre bagmænd. En hel del af de kvinder som annoncerer på modelle-hamburg kører tilsyneladende en selvstændig forretning, og tar nok ikke så meget hensyn til corona restriktioner. Men derudover har jeg ingen erfaring med hvad Corona situationen har gjort ved forholdene, men det kan du måske læse om her på siden.

Men hvis du synes at du har fortjent luksus, og det synes jeg helt afgjort at du skal unde dig selv, så er der jo sauna klubberne, og de mest kendte er Atmos, Babylon og Harmony, som mig bekendt har været tvangs corona lukket et stykke tid, men de er vist på vej til at åbne igen. Der er information om sauna klubberne her på siden. Sauna klubberne har hjemmesider med tysk/engelsk sprog.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...