Hop til indhold

Advarsel Flirtende fræk lækker babe. Er ca. 55 år

Featured Replies

Skrevet

Hej så kommer jeg lige på med en advarsel Flirtende fræk lækker babe er en gammel dame der ikke kan sutte pik , og ligger helt stille når hun får pik så med mindre du er til det så brug dine penge et andet sted.

Skrevet

Et link ville være en god hjælp

Skrevet

Din yderst kortfattede og mangelfulde anmeldelse, siger måske mere om dig og din udvælgelsesteknik end om pigen. ;)

Skrevet
  • Author

Din yderst kortfattede og mangelfulde anmeldelse, siger måske mere om dig og din udvælgelsesteknik end om pigen. ;)

Jeg er ny her det første gang jeg skriver her, har ellers kun læst jeres indlæg og syntes godt om sidden her, Ja jeg burdet være gået men du ved jo.

Skrevet

Jeg er ny her det første gang jeg skriver her, har ellers kun læst jeres indlæg og syntes godt om sidden her, Ja jeg burdet være gået men du ved jo.

Har du et link til damen ?

Skrevet

Hej så kommer jeg lige på med en advarsel Flirtende fræk lækker babe er en gammel dame der ikke kan sutte pik , og ligger helt stille når hun får pik så med mindre du er til det så brug dine penge et andet sted.

Tænk også over ikke at lade din overskrift begynde med "Advarsel", fordi det gør det svært for andre senere at søge efter "flirtende fræk lækker babe". Din advarsel/anmeldelse kan du jo bare komme med i teksten, ligeledes oplysningerne om hendes alder mv.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.