Hop til indhold
olsen40

Baiboon Hadsund

Recommended Posts

BAIBOON Hadsund

Besøgte dette sted med forholdsvis ny ejer, under massagen og pirring siger hun hj 700..ja okay forventede nok at få mindst et par bryster i hænderne...men ak..

hun satte sig mellem mine ben, langt uden for rækkevidde, spurgte om hun trak af noget af tøjet...ja ettusindefemhundrede...jeg fik et chock så må det være med

sex.. men nej b2b. Nu havde jeg jo sagt a og måtte også sige b. Synes det er i den høje ende når 60 min massage koster 300, massagen var da ok men heller ikke

mere. Har andre steder fået tilsvarende massage, hj og bryster for 600. Så er dette sted prøvet.

                          Mvh Olsen 

Redigeret af olsen40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i går.

Hun spurgte fra starten om jeg ville have erotisk massage, 700kr for en time med håndjob.

Hun tog noget af sit tøj af og Jeg fik en god ikke for hård massage hvor hun kravlede rundt på mig lettere afklædt. Efter en halv time begyndte hun at slikke og kysse på pikken. Så spurgte hun om jeg ville have blowjob, jeg takkede nej og blev tilfredsstillet med hånden. Resten af timen fik jeg så massage. Egentlig en ok oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...