Hop til indhold

Harmony åbner 5/9 igen.

Featured Replies

Skrevet

Der står desværre ikke så meget på deres hjemmeside, ud over at de åbner den 5/9 igen, og at man skal være opmærksom på de ophængte regler omkring corona. 

• 2 weeks later...
Skrevet
BigDaddiz skrev, for 1 time siden:

Nogen der har været der efter genåbningen?

Jeg besøgte harmony fredag eftermiddag.

Ved ankomsten (med mundbind selvfølgelig) bliver man bedt om at udfylde et skema med navn, adresse, telefonnummer og mailaddresse. Blev ikke bedt om at vise ID. Indenfor skal man bære mundbind når man færdes rundt i klubben, men ikke når man sidder ned.

Buffeten er lukket men man kan få mad ved henvendelse i køkkenet, vejret var godt og mange opholdt sig i haven, så det var ikke svært at holde afstand.

Pigerne er stadig opsøgende men holder pænt afstand, man kan sidde og snakke i sofaerne, men ikke noget med at sidde og kæle eller kysse. Flere af mine favoritpiger fra før nedlukningen var til stede, gensynsglæden var stor. Alt i alt en positiv oplevelse.

Jeg skal snart afsted igen:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.