Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Endelig er hun tilbage, Mirella. En skøn og kærlig og sexglad pige. Mirella sparkede totalt benene væk under mig, da jeg mødte hende første gang for et år siden. Hun var væk i coronaperioden, men er nu tilbage. Jeg besøgte hende i eftermiddags og gensynsglæden var gensidig.
Jeg havde egentlig lagt op til massage først (for Mirellas massage er aldeles hæderlig), men både hun og jeg var mere tændt på noget andet, så vi rullede rundt i over en time. Afsluttede med et fællesbad (det kan jeg anbefale, det er hun også god til).
Tak Mirella!

Hun har også en desværre ikke opdateret hjemmeside http://tropical.tk/mirella-privat-og-diskret/ men den giver et godt indtryk.

Redigeret af mignuigen
Tryklejf

Skrevet

Hvor holder hun til 

Skrevet

Meget politisk ukorrekt - men altså, hun ser ikke ligefrem lokkende eller lækker ud. Snyder billederne i negativ retning ?

Skrevet
  • Author
Sniger skrev, for 6 timer siden:

Hvor holder hun til 

Valby

Skrevet
newpussyhunter2 skrev, den 11.9.2020 at 16:53:

Meget politisk ukorrekt - men altså, hun ser ikke ligefrem lokkende eller lækker ud. Snyder billederne i negativ retning ?

Nej, de er vellignende. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.